Faas schreef:Zou het zo voelen om zwanger te zijn ?. Ik zie mezelf niet snel kinderen zijn dus ja, moet een beetje compenseren he
Nee, dit is spannender. Zelf zwanger zijn is ook leuk, maar dat heb je "zelf" onder "controle" (voor zover je dat controle kunt noemen)
Vooral de geboorte van het veulen vond ik echt GIGA spannend. Mijn god, ik heb daar peentjes staan zweten...
- gaat het wel goed, wat is ze toch aan het doen... waarom zie ik nix komen.... wat is dat....een rode balon? ik snap het niet. hup naar binnen boek halen (midden in de nacht) nee is goed... Ik voel nix, hij heeft geen beentjes.... wat nu.... vee arts bellen.....nee.... hier is iets...
en zo ging dat maar door. Ik was kapot, veel vermoeiender dan je eigen bevalling.
achteraf bekeken lach je jezelf een deuk.
Tinne: tip, leg je kleren klaar...toen bij mij het birthalarm afging, kon ik mijn kleren niet vinden.
Blind.... ze lagen naast mijn bed.
. Ik zie mezelf niet snel kinderen zijn dus ja, moet een beetje compenseren he
. Ik ben bang dat ik haar stoor als ik echt in de stal zou gaan slapen.
.
.
. Ik heb alleen dan hopelijk tegen die tijd heeeeel veel van Marije's filmpjes gezien zodat ik in ieder geval iets weet
. Maar ja, op het moment supreme ben je volgens mij helemaal jezelf niet meer. Ik ben al zo'n overbezorgde doos