Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shakrimh schreef:hoi allemaal hier,ook ik heb een nakomeling van Krimh.
hij is nu bijna 5 jaar en vorig jaar voorzichtigaan ingereden,zonder zadel en aan halstertje.
zijn moeder is shenoeka star en hij heeft een volle zus die eerst Totomo heete en bij Krimh op stal stond,ze was te koop en was zeer mooi .
ze heet nu geloof ik Krimberly en is denk ik nu schimmelkleur/roodschimmel met 4 witte beentjes,haar ben ik uit het oog verloren.
mijn Shakrimh is zeer braaf en ik kan zonder zadel en hoofdstel erop terwijl hij maanden niet had gelopen na het inrijden.
hij heeft nu een soort wildkleur met aalstreep en strepen op bovenbenen en heeft nu witte manen en staart en hij is voskleur geboren.
love_winsor schreef:eej,
ik krijg les van de eigennaresse van Krimh (Marika Majoor) en ik heb ook een paar keer op hem gereden het is een super tof beest!! en hij rijd heerlijk!!!!
en volgens mij staat Krihm nu ook op een paardenmelkerij... daar mag die van zijn oude jaartjes genieten!!
groetjes ilonka
gabrycha schreef:Ik zit samen met de zoon van majoor op cursus en hij dekt op een paardenmelkerij omdat het animo voor dekkingen een beetje is gezakt.
Ik vind je kajo erg mooi ontwikkeld wat ga je ermee doen?
gabrycha schreef:Ik heb je topic gevolgd op arabische volbloeden vind dat ook geen verkeerde combi overigens!
Van kanshebber en zallison = halfzusje van mijn merrie werd een hengst aangewezen maar die is teruggetrokken.
Kanut is niet helemaal mijn type want het is best gedurfd om krihm op een zuidpool merrie te zetten.
Anyway ik vind kayo een mooi type hebben met een een mooie ruglijn zeker beter dan die van krihm zelf. Vandaar