gedrags verandering en zware stemmingswisselingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

patty1985

Re: gedrags verandering en zware stemmingswisselingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 18:42

Ik heb vorige week vrijdag mijn merrie van mijn manege weg moeten halen.Ze werd echt levensgevaarlijk ik kwam aan en toen ik dr box open wou doen zag ik dat ze dr tralies had kromgetrapt enzo en het zijschot stond schuin, haar benen lagen open, ze was helemaal gestrest en viel andere paarden aan,ik dacht bij mezelf van dit gaat echt niet meer.Toen heb ik haar bij de opfok stal gezet waar ze dus ook moet veulenen en nu gaat het super ze staat zelfs met een andere merrie op het land wat echt niet kon. Ik kan haar weer rijden want ik kon niet eens meer rijden.Ze is de rustigheid zelf nu ik ben zo blij want ik dacht echt als dit nog langer doorgaat verliest ze het veulen dalijk nog, want heel haar buik stond opgetrokken van de stress.

Kytha

Re: gedrags verandering en zware stemmingswisselingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 19:50

Mijn oom zag meteen aan mijn merrie dat ze drachtig was, ze stond de weken na de dekking heel rustig voor zich uit te staren enzo.
Verder had ze wel wat stemmingswisselingen, maar niet extreem hoor (nou laat ze dat trouwens ook helemaal niet snel merken, is ontzettend koel in d'r koppie), ze werd wat aanhankelijker, en tegen de bevalling flink chaggerijnig. Al heeft ze dat nu nog wel, dat chaggerijnige, maar dat zal vast wel door haar hengstveulen komen die haar nogal eens terroriseerd