gribaldi afstammelingen vos???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: gribaldi afstammelingen vos???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:45

Ow op die manier,ik d8 dat ze verwaarloost was..lijkt me wel erg om zo je paard te verliezen,gelukkig dat je idd nog een dochter hebt.Mooi paard trouwens.Goed ook dat je het vertelt,want je moet maar net weten dat je daar ook tegen moet ontwormen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 12:40

ja jammer van het paard ze lijkt op mijn uria ik zal wat foto plaatsen als ik weer uitvind hoe dat moet thanx voor al die mooie vossen ja uria danst ook maar die draagt heel erg zelfs als je haar los hebt lopen verzammeld ze doen die van jullie dat ook net of ze het er om doet ze gaat strekken en dan verzamelen en dan weer weg en als ik dan zeg goed zo gaat ze bokken enz. hahahaha altijd lachen

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:49

urlenos is een zwartbruine gribaldi, 4 jr, 1.74m en ontzettend lomp
verder heeft hij door zijn grootte heel erg problemen met zijn evenwicht.
Hij is wel heel vertrouwend hij kwam zwaar verwaarloost bij ons echt heel zielig en naar we denken ook mischien mishandelt omdat hij in het begin heel schrikachtig was met alles en ook tegen over mensen. Hier is gelukkig niks van over zit nu heel goed in zn velletje en hij is helemaal leip van mensen wil alleen maar knuffelen

verders ken ik ook een vosmerrie van gribaldi 5 jaar 1.71m echt een super paard super gangen goed op de achterhand enz, echt een talentje. Helaas zijn talentjes ook duur :S
xxx anneM

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 12:51

Op oude pensionstal heeft ook een tijdje een voskleurige Gribaldi gestaan. Stond in training voor de pavocup. Had volgens mij ook vier witte benen en ik dacht zelfs een bles. Echt makkelijk was hij niet volgens mij. Hij mocht wel door naar de finale dacht en ging daar onzettend hard lopen bokken. Wel goed paard stond in de paardenkrant en verkocht naar duitsland voor. Meisje wat hem toen reed heeft daarna wel haar merrie laten dekken door Gribaldi (zo vervelend zal hij dus ook weer niet zijn geweest). En toen kreeg ze uit haar zwartbruine merrie en prachtig zwart veulentje met een snebje.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 14:13

een goede vriend van mij heeft ook een vos gribaldi
zeer lief dier!
alleen een beetje onbehouwen
maar hij meet met zijn 5 jaar dan ook wel 1.77m!

hier een fotootje:
Afbeelding

(* voor geintresseerde: hij is te koop)

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 14:33

Ik heb een 4 jarige Gribaldi x Democraat ruin.
Het is een schimmel en hij is ongeveer 1.64.
Hij heeft een mooi front en is heel braaf, wel af en toe wat kijkerig.

Hier een foto van z'n koppie als het gelukt is:

Afbeelding

robinbeekink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 14:33

hmm... nee dus