Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sflj schreef:Ik heb er ook één. Few spot en ze is een Amerikaanse.
Ik rij er western mee en sinds vorig jaar fanatiek,- en verslaafd aan endurance! Ik geloof dat ik, samen met Cornelie, de enige ben met een Amerikaanse appaloosa in de endurance sport, op dit moment.![]()
Enne... ik geloof dat je hier geen foto's mag plaatsen.

). 

. Ze is gedekt door G. Basgier met het doel een toekomstig endurancepaard te fokken. Gezien het feit dat we twee eerdere veulens van die combinatie gezien hebben maakten we die keus. Sporttypische veulens met mooie en ruime gangen en een goed karakter.

jantina schreef:Ik heb een klein spikkeltje, Melchior. Hij is nu twee jaar, dus ik doe er verder nog niets mee, behalve af en toe even lekker knuffelen.
Daar is hij ook eigelijk voor, want erop rijden kan ik natuurlijk niet. Volgend jaar gaat ie wel voor de wagen.
Op het moment heb ik alleen een foto uit maart, hij zit daar nog in zijn wintervacht:

Spookie schreef:Ik heb ook een appaloosa. Moniek (v. Taro Af Boruplund) is een 4 jarige merrie.
Hier sjeest ze door de wei
En hier staan we te wachten totdat we mogen starten in Zelhem.

Faas schreef:Jee qua kleur lijkt die van jou wel op de onze Cesara. Alleen heb jij meer staart. Maar pinto of paint? Die van ons is Paint.
Faas schreef:Jee qua kleur lijkt die van jou wel op de onze Cesara. Alleen heb jij meer staart. Maar pinto of paint? Die van ons is Paint.