Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elisa2 schreef:Viennanova schreef:kan iemand alsjeblieft de hengst RANKO v. Rajko (ZFDP) in de gaten houden? Eigenaar/fokker is W. Hopman, ruiter Nars Gottmer. Hopman is ook de fokker van Heloise, onze merrie, en ik zou gaan kijken maar kan niet door een New forest pony keuring morgen.....
Ow god,gereden door Nars? arm paard..slechte ervaringen met m'n ex collega..
sukkel... annegti schreef:Op de NDR is zondag een verslag vanuit Verden vanaf 13.00 uur. In hoeverre de jonge dressuurpaarden meegenomen worden in het programma weet ik niet. Het zal wsl. hoofdzakelijk gaan om wie de nieuwe duitse kampioen wordt. Wat me trouwens nog steeds verbaasd is het mannen en vrouwen kampioenschap.... Rare jongens, die duitsers.
sarabande schreef:annegti schreef:Op de NDR is zondag een verslag vanuit Verden vanaf 13.00 uur. In hoeverre de jonge dressuurpaarden meegenomen worden in het programma weet ik niet. Het zal wsl. hoofdzakelijk gaan om wie de nieuwe duitse kampioen wordt. Wat me trouwens nog steeds verbaasd is het mannen en vrouwen kampioenschap.... Rare jongens, die duitsers.
Waar delen ze dan al die vrouwelijke mannen bij in
in beide rubrieken 1... annegti schreef:Op de NDR is zondag een verslag vanuit Verden vanaf 13.00 uur. In hoeverre de jonge dressuurpaarden meegenomen worden in het programma weet ik niet. Het zal wsl. hoofdzakelijk gaan om wie de nieuwe duitse kampioen wordt. Wat me trouwens nog steeds verbaasd is het mannen en vrouwen kampioenschap.... Rare jongens, die duitsers.
,waarom dan niet alles tesamen gooien?
dan toch groot in kan zijn.
*
Venetia schreef:*heeft gedekt met Florencio*
*o/* *o/* *o/*
![]()
![]()
Dees schreef:die verslaggeving van het kwpn is wel een tikkie eenzijdig zeg...
vooral niet vermelden hoe de paarden van andere stamboeken reden
sarabande schreef:[
[/quote]
Waar delen ze dan al die vrouwelijke mannen bij in
Desiree schreef:Maar Florencio is niet kwpn gefokt, alleen voor de dekdienst goed gekeurd. Turbo Magic is helemaal kwpn gefokt. Natuurlijk is het kwpn vooral geinteresseerd in de eigen fokprodukten. Die geven namelijk de informatie waar je iets mee moet doen.
Venetia schreef:*heeft gedekt met Florencio*
*o/* *o/* *o/*
![]()
![]()
[naam verwijderd] schreef:Maar Florencio is niet kwpn gefokt, alleen voor de dekdienst goed gekeurd. Turbo Magic is helemaal kwpn gefokt. Natuurlijk is het kwpn vooral geinteresseerd in de eigen fokprodukten. Die geven namelijk de informatie waar je iets mee moet doen.
Elisa2 schreef:Duveltje,mischien door de manier waarop hij voorgesteld wordt?