dat wil je niet mee maken nee!!
Ik heb er verder niet van meegekregen in Drachten Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat wil je niet mee maken nee!!
Ik heb er verder niet van meegekregen in Drachten

Dees schreef:Weet iemand wat er rond 14.30/15.00 uur is gebeurd midden in Drachten met een van de keuringspaarden?
Brandweer, politie, terreinauto + trailer en op de oprit van een rijtjeshuis een platliggend paard....
Zag er zeer triest uit.. zo zal je keuringsdag maar eindigen...
Vajramani schreef:[naam verwijderd] schreef:Weet iemand wat er rond 14.30/15.00 uur is gebeurd midden in Drachten met een van de keuringspaarden?
Brandweer, politie, terreinauto + trailer en op de oprit van een rijtjeshuis een platliggend paard....
Zie www.112marum.nl
Volgens mij was het geen keuringspaard.
Dees schreef:
Weet iemand wat er rond 14.30/15.00 uur is gebeurd midden in Drachten met een van de keuringspaarden?
Zie www.112marum.nl
Volgens mij was het geen keuringspaard.
Pfieuw, gelukkig, een goed einde!
Dank voor je link!
Was inderdaad geen keuringspaard.
ditchie schreef:Maar je paard beweegt toch vrij. je hoeft hem alleen even stil te zetten en weer mee te nemen.. Lukt je vast wel
Morris schreef:Even off topic: Wie zegt een goed einde? Daar lees ik niks van hoor.
Dees schreef:Morris schreef:Even off topic: Wie zegt een goed einde? Daar lees ik niks van hoor.
Nou, heel goed is het waarschijnlijk ook niet, maar ik was in de veronderstelling dat het paard daar ter plekke op de oprit zou zijn afgeschoten... en dan valt de uitslag vooralsnog wel mee...

parouscha schreef:Vandaag was de beste dag van de keuring.
En gisteren ook wel.
Ze deelde heel wat ster uit!

parouscha schreef:Ik heb niet alles gezien, moest helpen met de paarden van vdl.
En toen heb ik het een en het ander gemist.
Wat was zijn nr? en afstamming?

) En dan Vamida helemaal geweldig!parouscha schreef:Ik heb geen idee meer, ik heb zoveel langs zien komen, de paarden die mij zijn bij gebleven die giga goed sprongen waren nr 165(flemmingh x Nimmerdor) 284(Cocktail x Orame) 223(Caretino x Romino) 286(Corland x Damiro) 29(Flemmingh x Corland) En dan Vamida helemaal geweldig!
Geloof zelf de hoogste met haar 85 punten extrieur, 80 op het bewegen!!!!