Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
parouscha schreef:Van united ben ik niet onder de indruk, van de meeste die we gezien hebbe vind ik de koppie's niet mooi.
Van die hoofdjes die uitstraling missen .
Ub40 daarin tegen vind ik een super hengst, hengst heeft erg mooi bloed.
Verder vind ik zelf Trento B een gave hengst en tuschinski.

Marion71 schreef:Wat dacht je bijvoorbeeld van Riverman? Springt goed, beweegt goed en fokt goed. Wat wil je nog meer? De nakomelingen die ik ken zijn stuk voor stuk mooi (luxe maar er blijft wel paard over), goede springers en bewegers. Kun je dus alle kanten mee op. Succes
Whispertje schreef:Hamlet spreekt me niet echt aan...
Niet zo'n mooi hoofd (No Offence!)
ben zelf wel helemaal weg van die hengst.. en had een paar goeie dressuur paarden en best bred gebouwde van hem gezien dus jaa dnek ik zal het ff melden.. beter dat iemand geintereseerd overkomt dan helemaal niks, toch
kitag1rl schreef:Whispertje schreef:Hamlet spreekt me niet echt aan...
Haha is niet ergben zelf wel helemaal weg van die hengst.. en had een paar goeie dressuur paarden en best bred gebouwde van hem gezien dus jaa dnek ik zal het ff melden.. beter dat iemand geintereseerd overkomt dan helemaal niks, toch
kitag1rl schreef:Whispertje schreef:Hamlet spreekt me niet echt aan...
Haha is niet ergben zelf wel helemaal weg van die hengst.. en had een paar goeie dressuur paarden en best bred gebouwde van hem gezien dus jaa dnek ik zal het ff melden.. beter dat iemand geintereseerd overkomt dan helemaal niks, toch
Suzanne F. schreef:Dan kan je ook voor een andere Rubinstein zoon gaan zoals OO seven?