Karakters Tinkers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: Karakters Tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:48

Ik heb een merrie ( noem het liever Irish Cob dan tinker) en een hengst. Moeder en dochter. En vooral de merrie voldoet absoluut niet aan het tinkerideaal. Ze is loeisterk en heeft een behoorlijke eigen wil. Toch zal ze voor mij door het vuur gaan. In de bak kan ze best wel sloom zijn, maar buiten is het echt een handvol. Daar hebben we menig meerijder al mee verrast. Als iets madam niet aanstaat dan staat ze geregeld op haar achterbenen of begint ze boos te stampen. Ook op het strand zijn er maar weinig die haar in kunnen halen en inhouden hoef je al helemaal niet te proberen! Knuffelen vindt ze maar niets, even snel een kusje mag, maar ga niet denken dat je uren met haar kunt kroelen want dat is dus niet haar bedoeling. Mijn hengst daarintegen kruipt zowat IN je. Dat is de grootste knuffelkont die er bestaat, maar ook hij heeft met zijn 1 jaar al een behoorlijk eigen willetje. Daar gaan we nog veel lol aan beleven }>

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:12

irish_lady schreef:
Ik heb een merrie ( noem het liever Irish Cob dan tinker) en een hengst. Moeder en dochter.

Arme Ro.. nu al voorbestemd als vrouwelijke vent...

Maar even ontopic:

Wil je weten hoe de Tinkers zijn, ga dan niet denken van hoe ze zullen zijn, maar onderneem iets en ga ze meemaken! Ervaar met eigen ogen hoe ze zijn in het algemeen. De een vindt zijn Tinker geweldig, soepel, braaf, etc .. maar misschien vindt iemand anders datzelfde paard wel helemaal niets en ziet diegene niets terug van dat soepele lichaam of brave karakter.

Dat kan ook gewoon bij Tinkereigenaren onderling...

Mocht je het niet al te ver vinden, ben je hier in elk geval welkom om er eens 1 uit te proberen en mee te maken. Een vrij standaard Tinkerruin, maar toch ook geheel zijn eigen dingen. En wie weet kan je nog wat merries in de buurt proberen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 08:34

Citaat:
En wie weet kan je nog wat merries in de buurt proberen.

ja hoor, dat kan wel

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 11:00

Hééé, top!!!
Maar mag ik het nog even van jullie tegoed houden?
Ik ben op het moment zwanger, en mijn buik gaat al flink in de weg zitten.
Vinden jullie het goed als ik er over een tijdje op terug kom?
Alvast heel erg bedankt voor het aanbod!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 14:27

Uiteraard, we lopen niet ver weg