mijn veulentje vind het heerlijk als ik haar kont poets! Hoe harder ik schrob hoe lekker der ze het vind! Trouwens ze heeft nu niet meer heel erg last van diarree, alleende eerste dag was haar kont heel vies, nu paar dagen later heeft ze het amper meer...
Ga de yoghurt denk ik ook maar even proberen. Ardino blijft ook een beetje aan de dunne. Ik kan wel heel makkelijk aan zijn kont komen. En doe het met een hoeveelheid babydoekjes. Gaat heel goed en is lekker zacht. Hij vindt het volgens mij zelfs wel lekker. Van babydoekjes gaat de vacht in iedergeval niet kapot.
ook al dente is al een paar dagen aan de dunne, hoewel het alweer dikker wordt. ik maak zijn kontje schoon met gewoon lauw water en dan maar schrobben, hij vindt het zalig, gaat er helemaal voor staan en gaat dan zijn moeder krabbelen. ik hoef hem dus niet vast te houden, het is zelfs zo erg dat als ik in de stal kom, dat hij direct zijn kont naar me toe draait , als het nog veel langer duurt ga ik ook yoghurt proberen, hij is ontwormd op 7 dagen