Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

saluut schreef:Ronaldo heb ik nog geen goede nakomeling van gezien........ Alle lange trage dweilen waarvan sommige met een bult tussen hun ogen!
Jet-Set D wil nog wel eens heel ordinair fokken op een merrie die niet zoveel bloed voert. Ik zou daar een beetje mee oppassen.

Rhea schreef:mits de merrie genoeg kracht vanachter heeft zou ik gaan voor San Remo. Geeft een super front met lang voorbeen, elasticiteit en een heldere kop mee. Is daarbij ook nog KWPN gekeurd en betaalbaar. Let wel, alleen als de merrie genoeg kracht vanachter heeft.
Rhea schreef:Nee maar hij fokt het wel sjappie en daar gaat het toch om.
D-day is superinteressant, maar fokt kleintjes en schimmels....door dat laatste valt hij voor mij af.
Rhea schreef:san brentano is echt maar 1.66 en de stam waar hij uit komt gaf nog meer kleintjes. Maar hij is ook niet kwpn gekeurd dus dan houdt het verder al op.
sarabande schreef:Rhea schreef:san brentano is echt maar 1.66 en de stam waar hij uit komt gaf nog meer kleintjes. Maar hij is ook niet kwpn gekeurd dus dan houdt het verder al op.
San Brentano kan geen goed doen bij jou.
Sjappie schreef:De Samba Hit's zijn dan idd wel joekels maar zij zijn niet goedgekeurd voor het KWPN he? Eigenaresse wil wel graag KWPN-papier.
Samsam schreef:Toicstarter vraagt om een KWPN goedgekeurde hengst. daar doelt rhea mi op!
) sarabande schreef:Samsam schreef:Toicstarter vraagt om een KWPN goedgekeurde hengst. daar doelt rhea mi op!
Dit is niet de eerste keer dat Rhea San Brentano afkraakt. Mijn voorbeeld uit mijn Contango merrie sloeg meer op het karakter en ik gaf als advies om vergelijkend bloed te zoeken.
Odie schreef:Tsjah ik zou zeggen verdiep je echt eens goed in Rubiquil, dat zou een mooie passende combinatie zijn. Karakter, lengte, extra bewegingen, meer maat.
Verder dacht ik ook richting Florencio, ik heb daar nu een aantal veulens van gezien uit zeer verschillende moeders en het zijn kant en klare dressuur paarden, suuuuper bergop, enorm bewegen, makkelijk sluiten en verruimen, maar misschien te beknopt voor deze merrie en het karakter is ook nog maar afwachten.
Rhea schreef:enne zorg dat je je feiten op rij hebt voor de zoveelste keer. Ik heb nooit een woord over zijn hals gezegd. Mijn geheugen werkt schijnbaar iets beter dan dat van jou want ik weet me nl. nog te herinneren dat petraaken ooit gemeld heeft dat hij een korte hals heeft.
sorry voor het off topic sjappie!