Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar hoe het bij andere is weet ik niet, heb er nog niet zo veel gezien.
youngster schreef:Ik ken er 2 allebei uit een Ametisth x Swappxx merrie.. Allebei lcihte vossen met een lelijke hoofd, echt ramsneus erop. Beweging was wel ruim, maar van beide erg vlak.
nacho_lein schreef:youngster schreef:Ik ken er 2 allebei uit een Ametisth x Swappxx merrie.. Allebei lcihte vossen met een lelijke hoofd, echt ramsneus erop. Beweging was wel ruim, maar van beide erg vlak.
Die van ons dus.. ..
en voor de een klopt het als een bus, de ander (de merrie) is wel beter maar het blijft een beetje een lomperd.. jammer genoeg. Ze gaat wel steeds beter lopen moet ik zeggen, ze gaat nu veel meer dragen (ze is nu 2,5 jaar)
patty1985 schreef:leuk hoor ik hoor erg goede verhalen over zijn nakomelingen.Ik heb ook gehoord dat ie een erge onderhals doorfokt is dat zo ??
Manon schreef:Als ik zo dat zwarte paard zie staan (vagebond) zie ik precies mijn Polansky merrie staan. Die zet ook zo die kop erop. Ik heb alleen een vos met een bles youngster