nakomelingen van polansky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manon

Re: nakomelingen van polansky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:52

Als ik zo dat zwarte paard zie staan (vagebond) zie ik precies mijn Polansky merrie staan. Die zet ook zo die kop erop. Ik heb alleen een vos met een bles youngster

Poehee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 14:03

Ik heb ook een Polanski x Candyboy x Roemer.. Nu 3 jaar, 1.70 m en ook erg braaf, een koffie vos, maar lijkt ook erg op die zwarte van ferro, alleen dan een druipkol en een snep en twee witte achtervoeten en wit voor voetje. Zeker geen lui paard, maar wel super leergierig. Ben er erg blij mee.

patty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 14:38

leuk hoor ik hoor erg goede verhalen over zijn nakomelingen.Ik heb ook gehoord dat ie een erge onderhals doorfokt is dat zo ??

Poehee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 13:23

Hoi nou die van mij heeft geen onderhals hoor, alleen een mooie kap aan de bovenkant.... Maar hoe het bij andere is weet ik niet, heb er nog niet zo veel gezien.

patty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 15:21

Ja ik heb er ook nog geen gezien met een onderhals, maar ik heb t weleens horen zeggen .

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:35

Ik heb een 2-jarige Polansky x Wolfgang
hij is nog hengst en hij is bruin met 2 witte voetjes en een doorbroken bles

patty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 18:53

en hoe is het karakter van die polansky x wolfgang is het braaf als hengst .

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:13

Ik ben mijn 3 jarige Polansky nu aan het aanrijden en ze ontzettend braaf, heeft tot nu toe nog geen pas verkeerd gezet. Zo druk als ze in de wei is, zo braaf is zo onder het zadel. Ben er erg blij mee

pyrrhus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:29

Wij hebben een jaarling hengst van polansky staan uit een zeus merrie. Bruin en al aardig aan de maat voor een jaarling. Hij heeft ietsje een onderhals maar niet extreem, hij heeft nu al veel front en heeft 3 super gangen, met name de draf springt er uit.

patty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 18:24

Ja ik vind de draf van polansky zelf ook erg mooi, stiekem hoop ik dat er een donkere hengst uitkomt hahaha mijn merrie is zelf een vosje maar aangezien er veel zwart is polansky zijn familie zit heb ik een grote kans denk haha.

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 09:32

youngster schreef:
Ik ken er 2 allebei uit een Ametisth x Swappxx merrie.. Allebei lcihte vossen met een lelijke hoofd, echt ramsneus erop. Beweging was wel ruim, maar van beide erg vlak.

Die van ons dus.. de een is verkocht, was erg groot en lomp, wel leergierig en inderdaad niet echt een knap hoofd. De andere een merrie is een stukje beter, heeft ook betere gangen, terorriseerd op dit moment de gehele stal, wei en mijn moeder

De moeder is niet echt heel makkelijk en fokt dat karakter ook door, maar ze zijn wel heel erg aanhankelijk, ook al proberen ze je eerst uit..

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 17:15

nacho_lein schreef:
youngster schreef:
Ik ken er 2 allebei uit een Ametisth x Swappxx merrie.. Allebei lcihte vossen met een lelijke hoofd, echt ramsneus erop. Beweging was wel ruim, maar van beide erg vlak.

Die van ons dus.. ..

Sow da's ook l*llig om zo te moeten lezen op bokt...

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 21:02

Sow da's ook l*llig om zo te moeten lezen op bokt...[/quote]

Ken haar al langer dan vandaag en voor de een klopt het als een bus, de ander (de merrie) is wel beter maar het blijft een beetje een lomperd.. jammer genoeg. Ze gaat wel steeds beter lopen moet ik zeggen, ze gaat nu veel meer dragen (ze is nu 2,5 jaar)

melody83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:29

Heeft iemand ook foto's van Polansky veulens,
Ben eingelijk wel nieuwschierig naar die veulens

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:19

patty1985 schreef:
leuk hoor ik hoor erg goede verhalen over zijn nakomelingen.Ik heb ook gehoord dat ie een erge onderhals doorfokt is dat zo ??

Ik heb er nu al twee gezien met een flinke onderhals. De een was net zadelmak de andere vier en ook nog slecht gereden dus die heeft helemaal een lelijke hals.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:36

Wij hebben een tweejarige polansky staan, een vos uit een bruine moeder. Lief en eerlijk paard, goed aan de maat maar alleen een beetje ielig, maar hoplijk gaat ze nog wat breder worden deze zomer in de wei. Absoluut geen onderhals, ze heeft een kap op de hals. Ze alleen erg neurotisch op stal als de andere paarden weg zijn maar goed dat hoeft niet aan het bloed te liggen. Ze is dan constant rondjes aan het lopen en aan het steigeren en dat soort dingen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:21

Manon schreef:
Als ik zo dat zwarte paard zie staan (vagebond) zie ik precies mijn Polansky merrie staan. Die zet ook zo die kop erop. Ik heb alleen een vos met een bles youngster

Ik ken idd ook een polansky vos met een bles.. en een vos met een kol ook van Polansky.