Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Desiree schreef:Hoe kan Michelangelo nou en appaloosa fokken?! Meestal fokt hij donkergekleurde paarden die effen zijn met hooguit een smal blesje.
SparklingApp schreef:Ik heb ook een Michelangelo, een Appaloosa merrie van 10 jaar, zwart sneeuwvlokkenbont en heel erg lief!! Ze kan ook goed bewegen, ze is op de keuring nederlands kampioen gerweest en haar dochter vorig jaar ook (haar dochter is van mijn Gribaldi hengst). Ze is soms wel wat schrikkerig, een klein kind kan je er zo opzetten, maar als je er echt wat van vraagt komt er duidelijk een heter karakter naar boven! Ze is M dressuur en ik heb ook een aantal keer endurance met haar gereden, vond ze echt helemaal geweldig!!
Ze is trouwens te koop..
Wat grappig dat ze bijna allemaal zo op elkaar lijken!
Ik wil ook wel foto's plaatsen, maar ik weet niet hoe dat moet, staat daar ergens uitleg over?
! Jiggy777 schreef:
ik kijk daar helemaal niet raar van op, die van mij is dus ook donkerbruin maar er zitten witte haren door overal, stekelharig is ze dus eigenlijk. Haar bles loopt ook behoorlijk uit maar niet helemaal wit maar met bruin erdoor. En tja, moeder heeft ook nog wel een beetje invloed haha
![/quote] Jiggy777 schreef:Ik rijd op dit moment een Michelangelo x Zandman merrie van 13. Wie rijd er nog meer Michelangelo? Springen of dressuur? Wat is het karakter?Gewoon leuk om te vergelijken. Foto's volgen nog