TessavE schreef:Maar iemand moet de eerste zijn he
Tuurlijk. En van mij mag zij dat best zijn.
Maar als je vraagt of je Lingh voor jouw merrie wil gebruiken, dan lijkt het me slim als je iets over je merrie vertelt.
Dit is dus geen serieuze vraag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TessavE schreef:Maar iemand moet de eerste zijn he
Sammie schreef:Ik snap al die ophef over Lingh eigelijk niet zo. Hij loopt Gp, prima. Goed sportpaard dus. Maar verder?? Er is totaal niks bekend over hoe híj vererft en hoe z'n nakomelingen het doen. En ik vind hem qua bouw en moederlijn e.d. nu ook niet echt zo bijzonder. Kortom het is als 1 grote blinde kippemeute achter 1 haan aan rennen.

VValar schreef:De royaal ontwikkelde en bijzonder correct gebouwde Lingh heeft een bijzonder fijn karakter, een goede instelling en naturlijk drie goede basisgangen. Dat alles bij elkaar maakt Lingh een aanwinst voor de fokkerij. Hij voert van moederszijde veel bloed, heeft een langgelijnd, royaal model en kan net als zijn halfbroer Krack C aangepaard worden met merries met een sterke bovenlijn, die over voldoende formaat beschikken en wat werkwilligheid missen.
Aldus het KWPN (IDS 9, 12 mei 2005)
miracle9489 schreef:Sorry een foto kan ik niet geven wegens problemen met een paar mensen die ik hier ken. Ze heeft een goede sterke rug en een best wel lange hals, en nee ik zeg niet dat ik DE perfecte merrie heb maar zeker wel de liefste en mooiste die IK ken.