Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Christa niet kan rijden????? Vind ik te ver gaan. Christa heeft in de basissport toch wel een gevestigde naam en vaak staat ze aan de basis van grote successen van andere ruiters op paarden die zij gereden heeft...
Ik ben het er wel mee eens dat Lingh nooit Lingh zal zijn zonder Edward. Men verkijkt zich soms op hoe die jongen kan rijden. Zonder Edward kende niemand Lingh en werd hij nooit goedgekeurd... Zoals Edward de paarden kan "liften" is niet normaal. Kijk naar Gribaldi... hoe hij die kan leren en laten draven is echt knap want van nature loopt die hengst eng gewoontjes...
Mireille1970 schreef:Christa niet kan rijden????? Vind ik te ver gaan. Christa heeft in de basissport toch wel een gevestigde naam en vaak staat ze aan de basis van grote successen van andere ruiters op paarden die zij gereden heeft...
astridastrid schreef:Ik heb ook ooit een keer dit op Bokt gezet, was info van iemand die paarden voor Edward reed (wel echt waar). Dat meisje is daar zelfs mee gestopt omdat ze het niet met de gang van zaken eens was dat hij verkocht was. Hij was toen net van de laadklep "gevallen", en dat vond ze dus gewoon een rotsmoes. Voor mij klonk het toen heel geloofwaardig, maar ja, ik weet nu ook dat je niet alles moet geloven van een betrouwbare bron.
Citaat:niet alles moet geloven van een betrouwbare bron

Maayke schreef:Mijn mening is: ik vind Christa niet goed rijden...ik bedoel je hoord niks meer van haar....en ik vind het gewoon geen super ruiter....en dit is een vrij lang daar mag je je mening uiten
arie53 schreef:Wat vooor klasse rijd u zelf ?

CGJ12 schreef:arie54 schreef:Wat vooor klasse rijd u zelf ?
Dat mag geen argument zijn Arie..........
(het was trouwens "rijdt" wijsneus......)
Maayke schreef:Mijn mening is: ik vind Christa niet goed rijden...ik bedoel je hoord niks meer van haar
Mss is dat het euvel?Maayke schreef:ik ken ook een leerling...maar...die rijd niet zo keurig...door haar is me hele rijstijl in de Knoei gegooid....
Maayke schreef:ik ken ook een leerling...maar...die rijd niet zo keurig...door haar is me hele rijstijl in de Knoei gegooid....