Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Suzanne F. schreef:Ik laat haar ook gewoon bij van Uytert insemineren hoor, hoef toch niet helemaal naar duistland toch?

Loolapelooza schreef:Je zoekt het buiten de grenzen zie ik? Al gedacht aan Robespierrot? Meer info via m'n onderschrift.
Ruchet schreef:Loolapelooza schreef:Je zoekt het buiten de grenzen zie ik? Al gedacht aan Robespierrot? Meer info via m'n onderschrift.
Mooie hengst hoor, maar ik heb mijn keuze al gemaakt !![]()
Ik heb zelf ook 3 goedgekeurde hengsten op stal, en die kosten niks

En anders gewoon naar daar rijden!
Jan_VT schreef:
On-topic: als het zaad zo sterk verdund is zou ik er toch ook wel echt op staan dat ze een kwaliteitsvolle portie sturen. Gewoon van je oren maken als het moet...En anders gewoon naar daar rijden!

En anders gewoon naar daar rijden!
[/quote]
ik heb ook zeker zitten twijfelen tussen FH en VTM, maar ik heb gekozen voor FH omdat er Donnerhall in de merrielijn zit, en bij VTM anglo arab, mijn merrie heeft te veel volbloed in haar lijn (Rubico x Brentano x Lungua) dus wil ik er eigenlijk zo min mogelijk Anglo of Volbloed in hebben.

hananya schreef:Dat het sperma van mindere kwaliteit is heb ik nog niet gehoord... Wij dekken al voor het derde jaar bij FH en de merries zijn altijd in één of twee keer drachtig. We halen het zelf op uit Duitsland en laten het dan door onze eigen DA insimineren.
Ik las hier ergens dat de hals van FH kort is. Ik heb idd bij onze veulens ook nog niet kunnen constateren dat hij dit doorgeeft...
Veel Succes iig!