Furst Heinrich

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Furst Heinrich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 19:27

Ik laat haar ook gewoon bij van Uytert insemineren hoor, hoef toch niet helemaal naar duistland toch?

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 20:19

Suzanne F. schreef:
Ik laat haar ook gewoon bij van Uytert insemineren hoor, hoef toch niet helemaal naar duistland toch?

Mijn merrie is ook gewoon bij een hengstenhouder (Zwartjens) uit de buurt geinsemineerd, maar als ze nu weer niet drachtig is breng ik haar toch naar Duitsland, ze moeten dan maar even extra hun best doen, en misschien meerdere keren insemineren (en niet verdund), wel reeel voor 1500 euro.
En het is maar 2 uur rijden vanaf onze woonplaats.

Merrie heeft ook al twee veulens, en dat was ook raak bij de eerste inseminatie, dus het moet gaan lukken.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:03

Je zoekt het buiten de grenzen zie ik? Al gedacht aan Robespierrot? Meer info via m'n onderschrift. Knipoog

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:56

Loolapelooza schreef:
Je zoekt het buiten de grenzen zie ik? Al gedacht aan Robespierrot? Meer info via m'n onderschrift. Knipoog

Mooie hengst hoor, maar ik heb mijn keuze al gemaakt ! Pling

Ik heb zelf ook 3 goedgekeurde hengsten op stal, en die kosten niks Knipoog

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:57

Ruchet schreef:
Loolapelooza schreef:

Mooie hengst hoor, maar ik heb mijn keuze al gemaakt ! Pling

Welke Ruchet als ik mag vragen? Knipoog

On-topic: als het zaad zo sterk verdund is zou ik er toch ook wel echt op staan dat ze een kwaliteitsvolle portie sturen. Gewoon van je oren maken als het moet... Haha! En anders gewoon naar daar rijden!

Spreekt die Van The Man je niet aan Suzanne? Knipoog

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:22

Jan_VT schreef:

On-topic: als het zaad zo sterk verdund is zou ik er toch ook wel echt op staan dat ze een kwaliteitsvolle portie sturen. Gewoon van je oren maken als het moet... Haha! En anders gewoon naar daar rijden!

dat helpt echt niet, geloof me, klanten genoeg!

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:42

Afbeelding

Armageddon V:Aristos x Paris x Calando l. EASP goedgekeurd

Afbeelding

Baltimore V: Bojar x Pele x Liberty . EASP, ZSAA goedgekeurd

Afbeelding

Afbeelding

Pronto V: Paris x Ramiro x Ditmar. NRPS, ZSAA, EASP goedgekeurd

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:53

[/quote]

Welke Ruchet als ik mag vragen? Knipoog

Spreekt die Van The Man je niet aan Suzanne? Knipoog[/quote]

Van The Man spreekt mij zeker aan Pling ik heb ook zeker zitten twijfelen tussen FH en VTM, maar ik heb gekozen voor FH omdat er Donnerhall in de merrielijn zit, en bij VTM anglo arab, mijn merrie heeft te veel volbloed in haar lijn (Rubico x Brentano x Lungua) dus wil ik er eigenlijk zo min mogelijk Anglo of Volbloed in hebben.

Ik heb ook nog zitten denken aan; Don schufro, Don Frederico, Santano.
Misschien volgend jaar Pling

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:49

Dat het sperma van mindere kwaliteit is heb ik nog niet gehoord... Wij dekken al voor het derde jaar bij FH en de merries zijn altijd in één of twee keer drachtig. We halen het zelf op uit Duitsland en laten het dan door onze eigen DA insimineren.

Ik las hier ergens dat de hals van FH kort is. Ik heb idd bij onze veulens ook nog niet kunnen constateren dat hij dit doorgeeft...

Veel Succes iig!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 13:31

Mooi! Ik ben zo goed als overtuigd nu! Ik denk zelfs dat ik volgend jaar moeder en dochter laat insemineren met Furst Heinrich.

Ruchet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 15:34

hananya schreef:
Dat het sperma van mindere kwaliteit is heb ik nog niet gehoord... Wij dekken al voor het derde jaar bij FH en de merries zijn altijd in één of twee keer drachtig. We halen het zelf op uit Duitsland en laten het dan door onze eigen DA insimineren.

Ik las hier ergens dat de hals van FH kort is. Ik heb idd bij onze veulens ook nog niet kunnen constateren dat hij dit doorgeeft...

Veel Succes iig!

FOTO'S Pling