Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dirk schreef:Ik wil met mijn pony ook graag naar de keuring in Zuid-holland, maar ik heb geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
Misschien weten jullie hoe het precies gaat. Moet ik zelf voorbrengen en hoe?
GvdT schreef:Is er eindelijk weer eens wat leuks (vrijspringen) heb je er een met een peesblessure

Ik heb er een paar keer achteraan gebeld en uiteindelijk kwam hij de dag voor ze zes maanden werd. Beestje ging de dag erna naar de opfok en was toen ook al van de merrie af(niet echt zo gepland, maar merrie wilde niet laden dus heb toen alleen het veulen meegenomen van het land
)
(ik vind dat zo eng aan de hand
)

jimmy schreef:@unamie mijn merrie gaat ook voor stamboekopname nra en is ook 4 jaar,leuk ben benieuwd naar de jouwe,wat is jouw merrie voor afstamming.

unamie schreef:ga je helemaal niet met dat paard.. of doe je niet mee aan het springen?

kweenie schreef:Wij, Peetraken en ik gaan naar Vrouwenpolder. Kunnen wij een mini-mini-meeting houden.
Zag nergens bij het NRPS belgen staan. Onze rubriek begint rond 12.00u volgens het stamboek. Heb de indruk dat er niet veel pony's zijn gezien ons hoofdstelnr. Trouwens brief nog steeds niet toegekomen. Gelukkig wel al een fax gekregen van het stamboek. jimmy schreef:@unamie,wat een mooi koppie zeg,uhh het is de bedoeling dat we meedoen aan bestgaand,maar misshcien heb je mijn topics gevolgd over haar,ze is net geblesseerd geweest en ik ben haar heel rustig aan het opbouwen,weet dus niet of we tegen die tijd al zover zijn,maar we gaan het proberen.

.