Suzanne F. schreef:Rhea schreef:ik vond die "getructe" foto van Sandreo in de folder van van Uytert kwalijker eerlijk gezegd....
Hoezo? Alleen andere ruiter op gezet.
het feit alleen al!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Rhea schreef:ik vond die "getructe" foto van Sandreo in de folder van van Uytert kwalijker eerlijk gezegd....
Hoezo? Alleen andere ruiter op gezet.
Venetia schreef:Wat is daar super aan?Het papier is super.
Suzanne F. schreef:Nee het gaat puur om de valsheid in geschrifte hier.
. Gewoon een foutje, meer niet. Als je overigens kijkt hoe vaak een naam verkeerd wordt geschreven.. Sandro Sang of Sandro Song. Zit allebei 'bloed' in, maakt dus per saldo niet veel uit.
.
!!!
Kaja schreef:stinkmodder zeg... mijn merrie is net geïnsemineerd met Santano, maar als ik dat geweten had, had ik mooi een andere hengst genomen!!!
Rechtzaakje dan maar...![]()
![]()
,Suzanne F. schreef:Kaja schreef:stinkmodder zeg... mijn merrie is net geïnsemineerd met Santano, maar als ik dat geweten had, had ik mooi een andere hengst genomen!!!
Rechtzaakje dan maar...![]()
![]()
Hehehehe![]()
!!
Heb mn advocaat al ingeschakeld...)
saluut schreef:Het hoge dekgeld is waarschijnlijk om de druk van deze hengst af te halen. Een vriendin wil met hem dekken maar hij was nu al over vol (en dat was nog vóór zijn goedkeuring)