Gribaldi x Ferro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatie

Re: Gribaldi x Ferro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 16:40

Haha, ja dan kan ik beter een Koe kopen, ben ik stukken goedkoper uit Clown Haha!

Ik ben gewoon op hem gevallen, dus als de keuring niets aan het licht brengt en mijn moeder wat mee wil werken (mijn vader is er al even gek van als ik Haha! ) neem ik hem zo mee naar huis haha. Hij is gewoon helemaal mijn type, en of de klik er is zien we later wel, dat is altijd afwachten. Ik ben vooral benieuwd hoe hij uitgroeit, of hij misschien niet té stoer wordt, qua bouw dan.

mieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 16:52

misschien heb je hier een voorbeeld aan hoe hij zou kunnen worden

dit is een gribaldi x daimler

hij is bijna vijf jaar.
hij is van mijn vriendin en zij heeft hem al vanaf dat hij drie maanden oud is...Dus ze kon er ook niets van zeggen maar het is een supercombinatie ze hebben de punten om l2 te gaan rijden al binnen maar ze rijd eerst de selectie nog in de l1.
Het is een mooi ontwikkeld paardje met een speels karakter. Hij heeft wel dat zweverige voorbeen maar dat vinden wij alleen maar mooi.

hier foto's van taras
Afbeelding

Afbeelding

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 17:03

Nou die is erg mooi! Hopen dat de twenter ook zo ontwikkelt als deze - vooropgesteld dat we hem kopen natuurlijk Lachen
Maar je vriendin kan zich alleen maar gelukkig prijzen met zo'n paard!