Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:siko
sigrid1182: Wat een mooi veulen zeg! Hoe oud is het nu? En ga je het houden?
Misschien wil ik Okkie in de toekomst ook nog weleens laten dekken, een hannoveraner beste keus??
Groetjes
Kim

patsur schreef:ik rij er ook 1, afstamming weet ik niet. Erg veelzijdig paard.
Ik vind het paard een wat smalle halsaanzet hebben, weinig halsmassa, edel hoofd met een vriendelijke uitstraling. Vrij lange benen, goede schouder, hoeven voor wat plat en een mooi voorbeen. Rug wat slapjes (training) en de achterhand vind ik iets zwaar. Ribbenomvang niet rank en ook niet zwaar. Goed achterbeen maar moet goed geactiveerd worden. Paard heeft veel tact in de gangen en de uitgestrekte gangen kunnen spectaculair zijn. Eerlijk karakter, met springen wat heet maar wel te hanteren.
Ik zal eens achter de afstamming aangaan, is misschien wel interessant.
) vriendelijke uitstraling, veelzijdig, ietwat slappe rug (wel verbetert door training), de achterhand die zwaarder is dan de voorhand, eerlijk karakter...
Pff.. valt niet mee hoor, elk paard wat in dit topic staat (met foto) is zo mooi om te zien, grappig dat het ook nog eens allemaal volledig hannoveraner of deels zijn!
siko schreef:CHANTAL1: Je mag ook meedoen met je paard: de mooiste hannoveraner...Pff.. valt niet mee hoor, elk paard wat in dit topic staat (met foto) is zo mooi om te zien, grappig dat het ook nog eens allemaal volledig hannoveraner of deels zijn!
Thanks voor jullie aandeel trouwens.
*judith* schreef:wij hebben ook een hannoveraan
Het is een 2 jarige hengst van Sevillano x De Niro x Landfrieden
Op dit moment heeft hij een beetje last van zijn hormonen maar dat duurt niet lang meer }>
hananya schreef:*judith* schreef:wij hebben ook een hannoveraan
Het is een 2 jarige hengst van Sevillano x De Niro x Landfrieden
Op dit moment heeft hij een beetje last van zijn hormonen maar dat duurt niet lang meer }>
Hebben jullie die toevallig van de familie Sattler uit Hijken gekocht? Die hebben een de niro x landfrieden merrie staan die twee jaar geleden een hengstveulen heeft gehad van Sevillano...
ze was ook lekker allert toen ik haarin de buitenbak zette.......