Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Laura123 schreef:peerdjuh schreef:heeft niemand info over tango???
Ja Tango is een zoon van Jazz![]()
http://www.menteamtonwijnen.nl/foto/tango2.jpg
hier een kleine foto van tango

Denise82 schreef:3 jarige Jazz X Esteban, is nog niet onder het zadel, staat nog in een groep hengsten dus nog niet bespierd! Hij is erg braaf ook nog steeds hengst. Wel erg kijkerig en hij staat ook een beetje Frans. Wel mooie lengte op zijn lijf, lange hals en lange benen. Wel een beetje een klein oog staat erin maar dat heeft Jazz zelf volgens mij ook. Kan erg leuk lopen, mooi voorbeen. Hij is nu 1.66m, maar moet zoals je op de foto kunt zien nog wel wat groeien.
7 jarige Gribaldi X Esteban, Z2 met 6 winstpunten (6 x keer gestart) Is heel fijn te rijden, erg braaf, niet kijkerig. Zoals je ziet is het ook zeker geen smal/iel paard. Is nu 1.70m al zou je dat niet zeggen. Hij heeft een erg hoge schoft en is erg bergopwaarts gebouwd. (Al loopt hij soms nog wat op de voorhand) Onze Gribaldi heeft wel een beetje een weke rug, maar heeft daar geen last van. In de omgang is dit echt een super paard, erg koel in het hoofd! Dus ook in het rijden win ik daar erg veel mee!
O en die oren staan altijd zo, is volgens mij gewoon ontspanning want alleen als hij niet bij de les is staan ze naar voren!
Als je nog specifieke vragen hebt, laat ze maar horen!
Gr Denise
stubbie schreef:Hoi, Ik heb n vierjarige Gribaldi * Garanco. Hij heeft ontzettend goed ondertredend achterbeen. Naar mijn gevoel zou hij zijn voorbeen wat meer naar voren morgen uitstrekken. In de omgang heeft hij een ontzettend lief karakter maar wel met een eigen wil. Ik heb met inrijden hier nog al wat moeilijkheden meegehad mede door zijn koppigheid maar na een 4/5 maanden heb ik er een heel fijn paard aan.