Sammie schreef:Guidam doet het ook goed met bloedmerries.
Maar is deze hengst niet geëxporteerd naar Ierland ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Guidam doet het ook goed met bloedmerries.

emiel schreef:Sammie schreef:Guidam doet het ook goed met bloedmerries.
Maar is deze hengst niet geëxporteerd naar Ierland ?
LecyTinker schreef:wanneer word iets als inteelt gerekend, twee, drie, vier generaties terug? Is een lastige questie...
ik ben niet geheel tegen inteelt, als de generaties maar ver genoeg uit elkaar liggen... en langs beide kanten sterk doorgevend bloed inzit ( lastig uitgelegd, maar denk er even over )...

libke schreef:de Ts heeft in een ander topic reeds vermeld dat de merrie gedekt is van le tot de semilly ,dus we hoeven niet meer te speculeren .
trowing schreef:wat dacht je van de hengst silverstone. deze hengst word hier in het noorden heel vak gecombineerd met wat bloederige hijzelf is niet de mooiste maar zijn nakomelingen wel
http://www.vdlstud.nl/upload/paarden_fo ... .bmp[/img]
meer info over deze hengst staat op http://www.vdlstud.nl

maartje88 schreef:Wat dacht je van Heartbreaker???
)libke schreef:Idd ,heartbreaker op een bloedmerrie zou ik ook niet doen ,producten zijn moeilijk en heet genoeg ,hij past beter op de ouderwetse Bwp merries !
Als je embryo's gaat spoelen vermoedt ik dat de merrie of hoog heeft gelopen in de sport want concorde x onbekende volbloed lijkt me niet makkelijk om te verkopen (maar dat wil je mss niet .
Dan zou ik gaan voor :
Montender (geweldige hengst )
Arko (volgend jaar dan![]()
)
Berlin misschien
Dollar du murier (kan bloed gebruiken )
Argentinus
Contender nakomelingen
Goedkopere opties:indorado ,okklund ,Quasimodo z,cassini II

kwekkie schreef:Ik heb vernomen dat Heartbreaker wat moeilijker fokt, dan bedoel ik dat merries vaak niet drachtig zijn..
Cassini heb ik ook gezien dat leek me in eerste instantie wel wat.
Er is vanalles over hengsten te vinden, allerlei indexen, maar karakter is soms als leek wat moeilijker te achterhalen..