Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(je moet dr toch op jou naam laten zetten als je wilt fokken)

Margo schreef:Whahaha de blunder van de maand!!
Ik pakte net mijn stamboekpapier want denk laat ik die ook nog even over schrijven op mijn naam...
Is ze STER!! hahaha
Maar volgende vraag: Hoe word je merrie Keur..
(En over dat sportpredikaat. Dat heeft nu weinig zin meer om alsnog aan te vragen denk ik? Ze is al ster. Of is dit verder ook nog van betekenis?
Hartstikke mooi toch!

Sammie schreef:En om het lekker ingewikkeld te maken. Als ze voor keur in aanmerking zou komen, en je laat d'r prokken (en dat is goed) dan is ze gelijk elite.
Sammie schreef:pandabeertje, dat is dus veranderd. Een veulen tonen hoeft niet meer.

Mieke schreef:EVen iets anders om over na te denken: als een merrie dermate slecht draaft dat ze haar veulen waarschijnlijk niet bij kan houden, is het vrij sneu om haar te laten dekken. Maar wie weet doet een jaartje rust wonderen en knapt ze redelijk genoeg op. Maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden. Veel mensen laten hun geblesseerde merrie dekken zonder hieraan te denken...... Niets is zo verschrikkelijk sneu als een merrie die al hinkend moeite doet om haar veulen bij te benen.....