Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.

Kel. is op t moment niet mijn eigen Kelly meer, ze is niet te genieten, bitcherig ...laten we t maar houden op de hormoontjes die haar naar t hoofd stijgen. Ben blij als ze weer terug is 
)
Het blijkt dat bij Kelly de hormoontjes naar d'r hoofd gestegen zijn...net al de DA gesproken, want die muts is weer hengstig...ze is NET gisteravond terug gekomen van de hengst ?! Nu denkt de DA dat er ei op ei vrij komt en dat dit niet goed is staat vast, ook vanwege haar abnormale zure gedrag (ze heb zelfs gisteravond zo hard op mijn teentje gestaan, dat die gebroken is )dus...weekend aan kijken en maandag terug bellen voor een scan te laten maken om d'r eierstokken eens te checken.
ik ga het veulen houden!! Ik heb een 8 jarige dochter,die het veulen krijgt. (gewoon een smoes natuurlijk om het niet weg te hoeven doen..) ze zal tegen de tijd dat het beestje ingereden mag worden wel de nodige ervaring hebben opgedaan om er dan ook op te kunnen rijden.( ze zit sinds november 2004 op les..) Ik ben zoooo blij..
Tinkerloos schreef:Yep!!ik ga het veulen houden!! Ik heb een 8 jarige dochter,die het veulen krijgt. (gewoon een smoes natuurlijk om het niet weg te hoeven doen..) ze zal tegen de tijd dat het beestje ingereden mag worden wel de nodige ervaring hebben opgedaan om er dan ook op te kunnen rijden.( ze zit sinds november 2004 op les..) Ik ben zoooo blij..
Mijn zoontje (9) vond de AVS-keuringen zo geweldig dat ie dat ook wil gaan doen. Dus mag hij met het heeeel misschien toekomstig NRPS-veulen de keuringen gaan lopen en hopen dat er wat gaat bloeien tussen die twee...hoeft t ook nie weg

scheuren straks over de hei...ook bitloos/boomloos etc...?
gefeliciteert dat ze drachtig is

Maar gelukkig is het een aardige DA,dus heel relaxed enzo.. T'is allemaal toch gelukt..