lowara schreef:aaah de grote bruine hengst
ik dacht trouwens dat die hengst in Spanje ( of waar amosa ook vandaan komt) afkwam?
ik kwam een paar maanden geleden in ieder geval Famosa wel op een site tegen van een fokkerij dat het hun ex fokmerrie was.
Dat klopt
. We hebben Famosa hier gekocht. http://www.yeguada-residelca.com/frame.htm Ze was hun beste fokmerrie en kwam te koop, omdat ze met andere (Cartujano) lijnen gaan fokken. Polaco is van Residelca en staat daar dus. Zie ook mijn avatar. Mijn oude instrukteur was daar bedrijfsleider en zo zijn we aan Famosa gekomen. Famosa is in Spanje geboren en 5 jaar geleden is ze naar Belgie verhuisd. Wij hebben haar sinds januari 2004.Famosa wordt in juni (als moedernatuur meewerkt) KI gedekt door Polaco. Henk zit nog steeds te klooien met zijn rug en kan niet lang in de auto zitten. Ik durf niet met een trailer te rijden
. Het is een rot stuk rijden naar Belgie en dat doe ik Famosa en Atje niet aan. Dus het Polaco kwakkie komt per koerrier.@Hannelore
Atje is nu ook druk en aanwezig. Hij rent en vliegt wat af per dag.
Hij weet dat hij niet mag bijten en toch stiekum doen. Mama pesten als ze gaat rollen, ma een hoek geven, want hij moet hooi eten (op zijn manier dan), op het hooi piesen en dan kijkt hij van Goed he!! Grote mannen plas gedaan
, ik wil nu ook biksjes hebben, dus ma schuif ff op. Dat is Atje. We liggen in een deuk af en toe om die eigenwijze kop van hem. Een wilgentak is zijn leukste speeltje! Daar kan hij uren zoet mee zijn. We hebben heel wat wilgen, dus voorraad zat.

Sinds januari 2003 ofzo zijn er enkel dingen veranderd (waaronder ook toegestane kleur, zoals vos dat ineens wel mocht) en KI mag nu wèl