Melanie15 schreef:Ik ga ook, met Rozemarein en Annemarein. Weet alleen niet waar, want de eigenaar zit op de keuring hier in Utrecht in Amerika, dus gaat hij naar een andere plaats toe. Het gaat alleen om Annemarein, heb geen idee waarvoor, volgens mij gewoon voor het stamboek
Hij gaat naar de Dalhoeve voor de veuling van deurne
Mijn keur merrie (NRPS) gaat met haar veulen naar Assendelft. Mijn merrie wordt voorgebracht bij de keurmerries kijken of ze nog bovenaan loopt, want we zijn er toch en ze doet mee aan het bestgaand met mijn bijrijdster. Voor het veulen gaan we voor een eerste premie en hopen dat we voor de nationale uitgenodigd worden in Ermelo op 11 augustus.
Viel me op dat met name oudere merries met prestaties in de sport ster werden en merries die bloederig waren met veel knie actie in het voorbeen. Uiteraard waren het allen goede merries maar de wat grotere en daardoor soms tragere types kwamen er niet doorheen. Desalniettemin je hebt Porsche er op het moment heel goed voorstaan, dus als het beentje weer goed is; altijd proberen! Ze kan toch heel goed springen ook! Groetjes fan 'e Koufurd.
zijn er diverse mogelijkheden (zie ids stamboekrichtlijnen) maar het exterieur moet voldoende zijn en in mijn geval voldoende sportprestatie.
Maar ik vind het wel spannend, ben er nog nooit geweest