Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Mans van Rosina Hoopman loopt Young Riders en ZZ-Zwaar.
Yvette12 schreef:Elisabeth Penterman heeft een Zeoliet Ghostboster heeft ze Prix. St Georges mee gereden. Wordt nu geloof ik gereden door een Junior die bij Coby van Baalen op stal staat.
Yvette12 schreef:Elisabeth Penterman heeft een Zeoliet Ghostboster heeft ze Prix. St Georges mee gereden. Wordt nu geloof ik gereden door een Junior die bij Coby van Baalen op stal staat.
suzarma schreef:Zeoliet brengt verdiet is hier ook altijd de kreet!! Eigenlijks zijn er twee soorten zeolieten de kleintjes en de groten, maar 1 ding hebben ze gemeen echt voor je werken willen ze niet. vandaar dat er ook een hoop blijven steken in de M2 en de ZI, Want dan redden ze het niet meer op mooi zijn en krachtige bewegingen, dan moet het paard namelijk zijn lichaam gaan gebruiken en das iets waar Zeolieten een hekel aan hebben. Dit weet ik uit eigen ervaring.
sannewalter schreef:Dekhengst Eusebio is een Zeoliet