heeft er iemand afstammelingen van HAMLET ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arzil

Re: heeft er iemand afstammelingen van HAMLET ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:46

Gisteren heb ik nog even wat foto's van mijn Hamlet merrietje gemaakt. Ik denk dat ze zo wat beter te beoordelen is. Helaas zijn de foto's erg donker geworden, omdat ik ze op stal heb genomen. Buiten doet ze nooit wat ik zeg. Knipoog
Zoveel verstand heb ik niet van dat vierkant en rechthoekgedoe. Willen jullie even voor mij oordelen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind trouwens dat het nu net lijkt of ze van die korte beentjes heeft, maar dat komt misschien omdat de foto's vanaf ooghoogte gemaakt zijn denk ik.

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:22

wij hebben ook een jonge Hemlet gehad! Super lopen. Ik weet niet hoe hij onder het zadel nu is want is al een tijdje verkocht er staan nog twee geweldige draf foto`s van hem op: www.cruquius.nl
Kijk dan onder het kopje te koop.

Groetjes

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:46

Tango40 schreef:
wij hebben ook een jonge Hemlet gehad! Super lopen. Ik weet niet hoe hij onder het zadel nu is want is al een tijdje verkocht er staan nog twee geweldige draf foto`s van hem op: www.cruquius.nl
Kijk dan onder het kopje te koop.

Groetjes

Ik zou de foto's graag willen bekijken, maar ik kan het echt niet vinden. Bloos

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 19:54

ik hoop voor je dat je merrie niet erg in de lengte groeit Tong uitsteken want hoe ze nu is zit t dr net tussenin lijkt me tussen vierkant en rechthoek.. want dr lichaam is vrij compact.. maar als je dna weer die hals ziet.. en t totaal beeld.. dan lijkt ze weer rechthoekiger...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:09

Maar het kwpn ziet dat nu juist graag, een paard dat in het rechthoeksmodel staat. Ze is nog erg overbouwd dus ze gaat nog de hoogte in. Zo op het oog is ze een best leuk paard. Maar het valt gewoon moeilijk te beoordelen zo.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 22:03

OrissE_GipsY schreef:
ik hoop voor je dat je merrie niet erg in de lengte groeit Tong uitsteken quote]

Net zo groot als papa he! Haha!

Desiree schreef:
Maar het valt gewoon moeilijk te beoordelen zo.

Bedoel je vanwege de leeftijd of de foto's? Ik zal volgende keer eens iemand meenemen en goede standfoto's maken, want ze houdt er niet zo van als je haar constant aan zit te kijken en zeker niet met zo'n ding. Bovendien zit er een flinke flitser op wat niet zo lekker is voor haar ogen. (daar draait ze van weg) Nagelbijten / Gniffelen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 08:51

Beiden eigenlijk. Een foto is een momentopname. Daarbij is je paard niet op haar voordeligst: erg overbouwd en nog erg buikig. MAar wat wil je? Dat paard is nu zoals ze hoort te zijn.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:55

heb nu een paar fotos van me nieuwe paardje v. Hamlet x Pele x Joost, tis een elite merrie

Afbeelding
dit is best een oude foto, ik ben het niet die erop zit hoor

deze is van deze week:
Afbeelding

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:08

Hoi Hoi,

Soory die website was fout er moest nog stal voor dus wordt het www.stalcruquius.nl

Groetjes

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:17

OrissE_GipsY schreef:
ja de meeste hamlet's hebben idd een vrij braaf karakter gloof ik... alleen zijn ze qua bouw volgens mij vrij lang meestal... wa ik gezien heb dan...

Dat paard hebben we nu dus gekocht *LOL* . Het is een Hamlet x Legaat . Volledig springgefokt, maar dat kan hij dus niet Haha! .

Het is inderdaad een grote (1.76m ongeveer) vos met brede witte bles en witte benen. Hij is ook vrij lang. Verder heeft hij een ongelooflijke motor achter in z'n kont, dus is absoluut niet lui. Wel is het een mietje, hij blijft ons bankje en de deuren geweldig eng vinden Haha! . Maar op concours schijnt dat stukken minder te zijn. Nou dat merken we vanzelf.
Hij is trouwens 8 en loopt Z2.

Wat foto's (niet de beste, maar goed) Let niet op mijn houding, ik zat er voor de 2e keer op. Ik heb hem nu 3 dagen. :

Afbeelding

Afbeelding

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 17:48

wat k mooie staart zeg Tong uitsteken * kwijl kwijl * ahhaah maaree k vin echt dta je ziet dat veel van hamlet ook echt t uiterlijk en t bewegen van de vader erven... en idd dat vele wit meetal... en qua karakter.. de een zegt ze zijn druk en de ander ( ik dus ) zegt dat ze vrij normaal zijn en koel in 't hoofd qua omgang... met rijden kunnen het weleens zeikerds zijn... maar t licht er natuurlijk ook aan wie mamma is Tong uitsteken bij mij zit dr pion 8er.. duss t is nie de leukste om te rijden..en die van princess... daar zie je ook wel aan af dat t n hamletje is vind ik. en meestal hebben ze ook zo'n mooi voorbeentje Tong uitsteken Haha!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:36

Tango40 schreef:
Hoi Hoi,

Soory die website was fout er moest nog stal voor dus wordt het www.stalcruquius.nl

Groetjes

Ziet er goed uit Ja

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 18:40

tango40... je ziet echt weer dat Hamlet voorbeentje goed op die 2 foto's Tong uitsteken

silloouuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 19:08

Ik weet bijna zeker dat ik je paard ken Sjaantje, waar heb je heb gekocht?

Als het `m is heb je in ieder geval een goed paard. Knipoog

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:09

Jeetje wat een staart, echt enorm nog nooit zo gezien!! Wauw! Verder vind ik het niet zo'n heeel mooi paardje( sorry Bloos , maakt verder niks uit, maar die staart Haha! ), hopelijk kan hij wel lekker lopen, heel veel succes er dan ook mee!!!! Knipoog

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:14

Mooi paardje Sjaantje! Ik hou ook niet zo van vosjes, maar dat witte en die staart, super! Verder mooi gebouwd! de hamlet die ik heb gereden was ook echt ene hittepetit.. was een hamlet x voltaire Knipoog

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:19

Ik rij op een corland x Hamlet, Ik heb mama (de directe "hamletter" dus) weleens ontmoet en dat is een fijn groot paard....zeer braaf onder t zadel..deed t altijd goed in de dressuur maar wordt nu enkel nog als fokmerrie gebruikt...
Donkerbruine merrie trouwens...verrassend he Cool

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 06:43

Ik heb anderhalf jaar terug een fantastische anderhalf jarige Hamlet gezien met 1 veterinaire bemerking: hanetred. Dus niet gekocht, maar het was echt een droom. Onwijs van de grond lopen voor en achter... Een Hamlet x Falco, donkerbruin, 1.62 als bijna 2 jarige, mooi in model, donkerbruin, en heel mooi streepje op de kop en wat kleine witte voetjes.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 16:07

LIVO waarom vind je dat verrassend ? dat donkerbruine???

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:07

OrissE_GipsY schreef:
LIVO waarom vind je dat verrassend ? dat donkerbruine???

Knipoog Omdat bijna alle hamlets die genoemd of geshowt worden donkerbruin zijn
Cool

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:47

_Romana_ schreef:
Verder vind ik het niet zo'n heeel mooi paardje( sorry Bloos , maakt verder niks uit, maar die staart Haha! ), hopelijk kan hij wel lekker lopen, heel veel succes er dan ook mee!!!! Knipoog

Ik denk ook inderdaad niet dat je dit heel goed kunt inschatten op zo'n foto, als hij slecht in conditie is enz Knipoog

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 19:33

Oke( was ook niet banketstaaf bedoeld hoor!! Knipoog ) Ben ook benieuwd naar foto's over een tijdje Haha!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 19:59

o, okee ik dacht al joh verrrasend dat donkerbruine.. ik het helemaal serieus genomen Tong uitsteken

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 11:18

klik ff op me onderschrift!dan zie je fotos van mijn nieuwe hamlet!

sanneverholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 15:45

Hoi hoi,

Ik zag je advertentie per toeval.. Ik rijd momenteel een jonge Hamlet voor stal Boeve uit Heerde. Het is een heel fijn paard met veel capaciteiten. Momenteel loopt ie succesvol in de M2 dressuur.
Hij heeft verder een fijn karakter (wel een beetje kijkerig / schrikkerig) en het is een zeer mooie verschijning!

Groetjes Sanne