Dekgegevens 2004 (KWPN)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cil_

Re: Dekgegevens 2004 (KWPN)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 14:39

Misschien worden de fokkers wat afwachtender en rennen ze niet en masse achter een jonge hengst aan.
Lijkt me zeer interessant om de eerder genoemde percentages beschikbaar te hebben, het KWPN heeft de sport-/keuringsprestaties van veel paarden al beschikbaar, nu daar nog het totaal aantal dekkingen aanhangen en vaststellen welk percentage van de nafok een bepaald niveau bereikt heeft.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 16:10

Hurrycane schreef:
Hoewel... als je je merrie laat dekken door een hengst omdat die "hot" is, is het natuurlijk maar de vraag hoe groot de kans is op een kwalitatief goed veulen Nagelbijten / Gniffelen

En is het daarbij nog exclusief? Want als jij een Gribaldi tegen komt, tien andere en waarschijnlijk ook wel betere Gribaldi's die rond lopen. De keuze is reuze Knipoog

Hurrycane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 15:29

Sammie schreef:
En is het daarbij nog exclusief? Want als jij een Gribaldi tegen komt, tien andere en waarschijnlijk ook wel betere Gribaldi's die rond lopen. De keuze is reuze Knipoog

Dat natuurlijk ook. Jou veulen is dan slechts 1 van de velen. Ik ben overigens niet zo gecharmeerd van Gribaldi maar dat kan aan mij liggen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 17:35

Het was ook maar een voorbeeld Lachen. Je kunt ook Trento B, Jazz of Krack invullen Haha!