Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)Vet dan

wha ha hadobbel schreef:Ze hebben ons dat verteld maar we hebben ook een keuringsraport thuis gestuurd gekregen en daar staad het ook op
roosa schreef:In augustus 2002,tja das wel een tijdje geleden.
Het zal wel vernieuwd zijn dan denk ik.
Ze gaat in september weer voor de keuring dus dan zal ik het ook wel horen denk ik.
bedankt voor de moeite
Sorry twist![]()
Bedankt

dobbel schreef:ik denk dat roos onder het cob type gaat vallen
dobbel schreef:ik denk dat die van jou onder grai valt
ik heb er nog maar één keertje zonder zadel opgereden en ik moet zeggen dat ik me aardig vast moest klemmen om er niet af te vallen
, maar kijk maar naar de foto's:

Supertje schreef:Mijn tinker oogt vrij smal/luxe, maar mensen zijn over het algemeen juist erg verbaasd als ze erop gaan zitten. Hij is veel breder dan hij lijkt. Zijn borst is in verhouding erg breed, hij heeft echt zo'n recht stuk tussen zijn voorbenen zitten ipv wat ik bij Gammon zie zo'n driehoek.
Jordy oogt denkt ik ook luxer omdat hij altijd heel slank is, hij is niet dik te krijgen (te mager is hij ook niet trouwens), maar hij krijgt vooral geen buik. Mijn benen om hem heen vouwen lukt me echt niet hoor
Jordy is trouwens een grai.
Ik kan even zo snel geen goede foto van voren vinden, maar deze geeft een indruk: