Royal Dance en Wallstreet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babs

Re: Royal Dance en Wallstreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:16

Unique en Iza lijken idd op elkaar! Ik zal je op de hoogte houden van de vorderingen onder het zadel! grt Babs

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 13:22

Leuk Babs! Ik ben benieuwd Haha!

Ze staat dus nu bij ons en ze was gelijk al heel rustig, terwijl de hele buurt erbij stond! Op stal ook steeds lekker aandacht vragen tussen al die mensen die ze dus ook wel kreeg haha! Haha! Het is verder een echte knuffel, ze staat nu al vaak met der oogjes dicht Dromen Ook wilde we haar even laten lopen... Pakken we een rammelbakje... Wat denkje, schrikt ze niet, maar gaat eraan ruiken!! Zo'n nuchter beest Haha! Nou dan maar wat anders en toen ging zewel rennen maar ook niet omdat ze schrok, maar gewoon lekker showen Haha! Haha! Ben al helemaal in love Haha! Haha!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 13:53

Leuk te horen dat zoveel mensen blij zijn met hun Rayal Dance paarden. Nu ben ik nog nieuwschieriger naar ons veulen dat nu elk moment geboren kan worden!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:29

@ Mansolein:Gaaf!! Ja, we hebben nu een zadel en we hebben dus heeeel even gereden, nou nog steeds helemaal super!! Plaats je wel foto's als het veulen er is?? Ben erg benieuwd!!

Ook hebben we even gelongeerd en dat ging allemaal prima! Echt een toppaard!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 06:44

Ja, zal ik doen.Ik kan haast niet meer wachten!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 18:17

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:36

@mansolein: nog geen veulen??
hier ook nog niet helaas, ik word ook erg nieuwsgierig, alleen al naar de kleur, de merrie is bruin haar moeder en 1e dochter ook, allemaal de zelfde kleur, en ik lees dat de meeste Royal Dance nakomelingen vos zijn dusss???????

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 18:35

Nee, nog geen veulen. Afgelopen nacht wel elk uur wezen kijken, maar het lijkt er op dat het vanacht wel gaat gebeuren want ze is begonnen de stal overhoop te halen en mest vaak dus echt lang kan het niet meer duren!!!! Spannend, spannend en nog eens spannend. De merrie zelf is helemaal zwart zonder aftekeningen dus ik ben benieuwd wat het veulen word!
Zodra het er is zal ik het vertellen!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:13

Nou het wordt al erg spannend!! Ben heel benieuwd Haha! Kijken of er uit de zwarte ook een vos komt! Haha Knipoog

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:20

En? Is het veulen er al?? Haha!

Zijn er nog meer mensen met een Royal Dance of Wallstreet? Of Beide... Haha!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 20:28

Nee!!!! Balen we zijn nu al 3 nachten aan het waken en vanacht word dus de 4 nacht. Ik raak wel moe nu maar we moeten volhouden! Ze kegeld al 4 dagen de banden zijn slap de buik is uitgezakt ze is af en toe onrustig en wil alleen maar op stal staan!!!! Het veulen moet nu toch echt wel komen, zou je zeggen! Maar hij/zij laat ons nog in spanning. misschien vanacht..........................................? Zodra het er is zal ik het hier plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 21:14

Ik ben benieuwd Mansolein! Zelf heb ik ook een Royal Dance die 2 jaar oud is!

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 09:30

en Mansolein is jouw veulen er al, hier nog niks, maar ze is er wel klaar voor banden slap, buik uitgezakt en vanmorgen kleine harsdruppeltjes( bij haar vorige veulen kegelde ze ook maar net een paar uur van te voren)

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 14:22

Ik wou dat dat bij ons ook zo ging! Het schiet niet op hier. De merrie is al 5 dagen bezig geloof ik maar veulenen doet ze nog niet! Ze is pas vandaag uitgerekend hoor maar ze kegeld al 4 dagen en de banden zijn slap en de buik is ook al 2 dagen uitgezakt, maar nog steeds geen veulen.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:11

En nu ook nog niet?? En Pipo, kun je wat foto's plaatsen?? Haha!

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:53

Ik heb ook een Royal Dance. Een bruine merrie en ze wordt dit jaar 5. Ik rijd ook dressuur met haar. Heb haar nu 10 keer gestart en het resultaat is 14 wp in de B en 2 in het L1. Haha!

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:27

PISTACHE HEEFT EEN MERRIEVEULEN
vanavond om half 10 ( ja ja precies dezelfde tijd als haar vorige veulen) is AQUILA geboren
Royal Dance x Jazz ze is vos en heeft geen wit op haar hoofd
ze lag even gedraait (onderkant hoef boven en ik voelde geen 2e voet ) toen Pistache begon dus hebben we haar omhoog gejaagd en even gelopen toen voelde ik haar 2e poot en neus en hebben we pistache laten liggen en met het liggen draaide ze goed gelukkig de rest ging heel snel en het eerste wat ze deed toen ze nog met haar benen in pistache zat was.... hinneken echt zoooooow schattig
succes voor de wakers ik kan morgen een digi. camera lenen dus dan komen er foto's

dutchgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:46

maartje gefeliciteerd met je veulen.
mijn merrie T.C.N. Partout x wolfgang is ook drachtig van Royal Dance en uitgerekend op 20 mei de merrie is bruin maar Royal Dance vererft sterk dus het veulen zal ook wel een vosje zijn.
Voor informatie over Royal Dance kan je bij de IJzeren Man in weert zijn hij was ook te zien op de hengsten show (erg stoer) hij wordt gereden door Niels Bakx zodra mijn veulen geboren is zijn de foto's prutsmuts op bokt te zien bij de kraamstal veel succes allemaal.

dutchgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 22:50

foutje dat rare woord hoor er niet tussen

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 09:41

Saartje_kip schreef:
En nu ook nog niet?? En Pipo, kun je wat foto's plaatsen?? Haha!

nee, het wil niet opschieten. We waken nu al een week maar nog steeds geen veulentje.

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:10

Wat gaaf Maartje!! foto's!! Haha!
Nou dat gaat dus errug goed met wedstrijden Dutchgirl? Top joh!! Zou jij ook eens een foto neer kunnen zetten??? Haha!

Nou Mansolein: Nog even!! Volhouden!!! Haha!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:28

zeg dat wel ze is nu al 8 dagen overtijd en ik kan haast niet meer wachten!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 10:29

Maartje78 schreef:
PISTACHE HEEFT EEN MERRIEVEULEN
vanavond om half 10 ( ja ja precies dezelfde tijd als haar vorige veulen) is AQUILA geboren
Royal Dance x Jazz ze is vos en heeft geen wit op haar hoofd
ze lag even gedraait (onderkant hoef boven en ik voelde geen 2e voet ) toen Pistache begon dus hebben we haar omhoog gejaagd en even gelopen toen voelde ik haar 2e poot en neus en hebben we pistache laten liggen en met het liggen draaide ze goed gelukkig de rest ging heel snel en het eerste wat ze deed toen ze nog met haar benen in pistache zat was.... hinneken echt zoooooow schattig
succes voor de wakers ik kan morgen een digi. camera lenen dus dan komen er foto's

zijn er al ergens foto's te zien van het veulen?

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 11:12

Nou hopen dat ze niet de ene merrie inhaalt en voorbij de 417 dagen gaat... Denk dat je dan inmiddels wel dood neergevallen bent als je zolang moet waken... Clown

Ja ik ben ook heel benieuwd naar foto's! Haha!

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 11:23

ik ben hard bezig met de foto's maar op deze computer kreeg ik het niet voor elkaar, dus nu staan ze op een andere computer doorgestuurd worden blablabla maar... ze zijn onderweg.
ze heeft een heel mooi koppie en is echt heel leuk maar als ik ze heb zal ik ze hier opzetten