Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kijken hoe de jury er over denkt
zal eerdaags eens wat fotos van hem plaatsen.
! Mireille1970 schreef:Ik heb een 6jarige volle broer van Kigali gereden (Z-dressuur) en een darwin uit de volle zus gehad en de volle zus gehad voor de fok.
Succes!
dooozzz schreef:Ik denk erover mijn merrie bij Kigali te laten dekken, zelf is ze zowel Z2-dr als Z-spr. Hoop een mooi allround veulen uit haar te fokken. Weet dat Kigali nu in de dressuur loopt, maar kennen jullie ook nakomelingen die het goed doen in de dressuur?
Kelan schreef:Mireille1970 schreef:Ik heb een 6jarige volle broer van Kigali gereden (Z-dressuur) en een darwin uit de volle zus gehad en de volle zus gehad voor de fok.
Succes!
Volgens mij heeft Kigali helemaal geen volle broer/zus..... Alleen een halfbroer van Mytens xx......
! Ben nog steeds van plan het met Kigali te proberen. Ken een hele hoop fijne springpaarden van Kigali, sommige hebben wel een klein hartje maar dat heeft mijn merrie totaal niet. Het zou wel zo prettig zijn als ze eens hengstig wordt, ze laat het met het donkere weer van de afgelopen tijd een beetje afweten! Sammie schreef:Je zinsopbouw klopt niet helemaal. En snap niet echt wat het met dit topic te maken heeft. Kigali is een springpaard, springgefokt. Maar hij heeft nog geen nakomelingen in de (hoge) dressuursport.