waarom zijn papieren belangrijk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 18:28

Ik denk dat er nu zoveel paarden in de sport zitten met papier, omdat mensen alleen maar hengsten en merries willen die ooit wat gepresteerd hebben of de nakomelingen daarvan wat gepresteerd hebben.
M.E.A wat de ander heeft wil ik ook.

ik denk dat er 100 mensen zijn die mega ver kunnen komen in de sport een zoals jullie noemen vuilnisbakken paardje hebben zonder papieren, maar die gewoon weg het geld niet hebben om daar te komen.
Dusse dat wat fitz en sjuim zeiden vind ik een beetje .....

Bv mijn buurmeisje heeft een mega mooi ding, en een mega goed ding zonder papieren. Zij heeft het geld niet om die pony uit te brengen op concour dus zij zal er ook nooit komen. En ik denk dat het zelfde geldt voor de paarden.
Trouwens wat is mooi ?? dat is smaak!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 18:30

En verder, hoeveel goede papieren zijn er op de wereld ? En hoeveel paarden zie je in de sport terug ? OOk niet veel, MEW papier zegt wel wat maar niet veel.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:10

Ik ben een fokker en vind papieren bijzonder belangrijk omdat ze mij informatie verschaffen over lijnen. Bepaalde lijnen brengen weer bepaalde eigenschappen voort die ik graag in mijn veulen wil zien. Bovendien brengt een papierloos veulen gewoon weinig op.
Je hebt wel gelijk dat vuilnisbakken net zo goed kunnen presteren maar ik moet omwille van de informatie papieren bij hebben. Knipoog

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:19

idd maar dat zei ik ergens terug ook, dit was als reactie op de reactie van sjuimpje en fitz