Flabbergasting Flake in actie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Flabbergasting Flake in actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:40

Nog zo'n prachtig veulen!! Echt een heel stoer lekker ding Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 16:06

@PhiaBink: naast mn schoenen lopen doe ik niet zo gauw...wel op een roze wolkje zitten Knipoog

Ben ook erg trots op mijn kleine ventje...gisteren weer een stuk gewandeld! Plassen en poepen is stoer...dat doet ie midden op de weg...gaat meneer uitgebreid stil staan, benen wijd, staart omhoog, laat maar lopen en om zich heen kijken Ja
Maar drinken bij mama...da's niet stoer...als ie dorst heeft moeten we dus eerst stil gaan staan, dan gaat hij in postitie staan...even om zich heem kijken en onder mama's buik door of niemand het ziet en dan hup...gauw even drinken! Schijnheilig

Verder zijn fietsosaurussen niet erg eng, alleen als ze achter je sluipen Knipoog
scoot-, brom-, en snor-osaurussen zijn aanzienlijk gevaarlijker...ze grommen zachtjes en zijn je dan ineens voorbij! Tong uitsteken
Autosuarussen zijn niet meer zo eng als eerst, mits ze van voren aan komen en niet hard langs scheuren Haha! Zit er echter een achter je dan moet je echt proberen als t ff kan IN mama te kruipen en anders heel dicht tegen mama aan of tegen t baasje aan... Knipoog

Maar verder...als er geen enge dingen zijn is hij heel erg stoer! Cool

Misty_day

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:47

wat een gaaf dier is dat zeg ik vind hem zo super mooi!!
meer foto's = altijd goed!!

jackie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 15:22

Hahahaha Skippy het is een echte vent, een held op sokken dus.

Ook zo leuk om die verschillende foto's te zien, dan zie je echt goed hoe hard hij groeit.

Het is en blijft een super bink hoor!!