dus met rijden zit er wel een kop op ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Maar vaak wil ze als ze alleen is het erf niet af, en dan écht níet, ze loopt altijd de hele buitenrit te huppelen (pi/pa-pasjes)

veerledec schreef:
Hier lijkt t alsof ie neerkomt van een hindernis, maar hij loopt gewoon te bokken voor de volgende. Overigens ben ik dit niet, maar een andere studente die op m moest springen, ik ben t wel op de 1e foto.
Ik heb nog wel springfoto over een echte hindernis, wat hoger, maar die kan ik nu niet vinden.

veerledec schreef:Ik rijd t niet, maar die van mij kent wel alle trucjes (wijken, schouderbinnenwaarts, travers, keertwendingen en misschien nog meer, maar die ken ik dan niet). Alleen contragalop zit er niet op, door zn springgeschiedenis changeert ie altijd.

kellyb schreef:Een kennis van mij heeft een Fruhling x Jasper gehad. Helaas leeft deze
merrie niet meer.
Met rijden was ze absoluut niet de makkelijkste, ze was een enorme heethoofd maar kon zo enorm bewegen. Ze werd uitgebracht in het ZZ-licht en had absoluut de potentie tot meer maar helaas is dat er niet meer van gekomen.

beautylover schreef:kellyb schreef:Een kennis van mij heeft een Fruhling x Jasper gehad. Helaas leeft deze
merrie niet meer.
Met rijden was ze absoluut niet de makkelijkste, ze was een enorme heethoofd maar kon zo enorm bewegen. Ze werd uitgebracht in het ZZ-licht en had absoluut de potentie tot meer maar helaas is dat er niet meer van gekomen.
dit geeft weer hoop
dacht echt dat het meer springpaarden waren en dat ze mss toch niks van dressuur konden
bedankt
, maar heb losgereden op een concours en de complimenten die ik daar allemaal kreeg deed me glimmen van trots! Volgens mij groeide ik ter plaatse een paar cm
beautylover schreef:kellyb schreef:Een kennis van mij heeft een Fruhling x Jasper gehad. Helaas leeft deze
merrie niet meer.
dit geeft weer hoop
dacht echt dat het meer springpaarden waren en dat ze mss toch niks van dressuur konden
bedankt
, maar heb losgereden op een concours en de complimenten die ik daar allemaal kreeg deed me glimmen van trots! Volgens mij groeide ik ter plaatse een paar cm

veerledec schreef:Ja, ze kwamen mij op concours ook wel eens vragen of ik soms dressuur met m reed...terwijl ik gewoon aan t inspringen was :S
En die van mij heeft een geweldige ruime draf, als die gaat strekken weet je echt niet waar je blijft. Schijnt idd wel van Fruhling af te komen, hoorde ik van een dierenarts.

veerledec schreef:Ja, ze kwamen mij op concours ook wel eens vragen of ik soms dressuur met m reed...terwijl ik gewoon aan t inspringen was :S
En die van mij heeft een geweldige ruime draf, als die gaat strekken weet je echt niet waar je blijft. Schijnt idd wel van Fruhling af te komen, hoorde ik van een dierenarts.

kellyb schreef:Een kennis van mij heeft een Fruhling x Jasper gehad. Helaas leeft deze
merrie niet meer.
Citaat:Heb jij het over (ben nu naam even kwijt, een K.) van Marion? Die Sabine Ansems gestart heeft?