Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjuimpje schreef:Mijn Welt ga ik verkopen.
Daarbij ga ik voor een mooi en functioneel front en dat is bij een Welt over het algemeen beter voor elkaar dan bij een Jazz.
CGJ12 schreef:Sjuimpje schreef:Mijn Welt ga ik verkopen.
Daarbij ga ik voor een mooi en functioneel front en dat is bij een Welt over het algemeen beter voor elkaar dan bij een Jazz.
En hiervóór had je het over een SNEL ACHTERBEEN...........
Ik snap het niet meer......
geef haar eens ongelijk wie zou nou niet zo'n dier willen!risthia schreef:Ik denk dat ze voor het ideale paard gaat; super front en achterbeen......geef haar eens ongelijk wie zou nou niet zo'n dier willen!
Aimee schreef:risthia schreef:Ik denk dat ze voor het ideale paard gaat; super front en achterbeen......geef haar eens ongelijk wie zou nou niet zo'n dier willen!
Daarvoor zit ze over het algemeen bij Weltmeyer toch echt verkeerd.
Ik vind het sowieso apart dat Weltmeyer nu ineens wel in de gratie valt, volgens mij heb je geen zak aan een mooi front als dat van achteren niet goed wordt 'aangevuld' en dat is bij Weltmeyers zelden het geval. Functioneel is het dan ook zeker niet te noemen, ja... als het om een beauty-contest gaat....

Sjuimpje schreef:Ik vind Jazzen over het algemeen goed bewegen,
maar vind ze erg vaak naar om te zien
, eng draaien in de gewrichten
en ik vind het karakter niet prettig.
CGJ12 schreef:Sjuimpje schreef:Ik denk dat ik aan Weltmeijer sneller kan wennen dan aan Jazz (of aanverwanten)
Dan krijg jij binnenkort een groot probleem............. om een paard te vinden zónder Jazz-bloed.
Zelfs Ceasario lijkt nu al bekeerd .........
@Ceasario: Hoe gaat het trouwens met dat bijzondere hertje van je?
Je had toch zo'n scharminkeltje van een jaar of twee die volledig evenwichtig was gebouwd? was dat geen Akhal of zoiets?
Of je heb je die voor veel geld verkocht aan Anna42?
Suzanne F. schreef:Die Jazzman is zo gaaf! Echt een goed paard hoor! Deze hengst kende ik nog niet maar komt zo uit een mooi lijntje met leuke combi.
ceasario schreef:Ik ben niet bekeerd tot een Jazz maar wel tot eventueel een hengst waarbij een totaliteit aan bloedlijnen herkenbaar is.
ceasario schreef:Zodat het risico om op een voorbeen terug te vallen dankzij een hoge generatie interval bij aanparing met de juiste merrie goed kan uitpakken.

ceasario schreef:Dat met jouw woorden genoemde scharminkel, stam Weyden, inteelt op deze stam is verkocht. Inmiddels is hij meer hengst dat welke Jazz-miet ook.
CGJ12 schreef:ceasario schreef:Mag ik zo vrij zijn om te concluderen dat het toch "enigszins" is tegengevallen?
En dan druk ik me nog zacht uit.
Italie? Of was hij daar nog te licht voor..........

sarabande schreef:Beetje aan het selfkicken Cees
ceasario schreef:

ceasario schreef:Ik hoef het niet self te doen.
CGJ12 schreef:ceasario schreef:
Dankje wel hoor......
Maar in welk keuringsstraatje staat dat beestje daar joh?
sarabande schreef:ceasario schreef:Ik hoef het niet self te doen.
Die indruk wek je hier anders wel hoor
Ik
Ik
Ik
Ik
ceasario schreef:Nee dat mag je niet.
Was ook nog goed op de foto en klinisch.
Ik kom niet bij de Jazz-mieteclub.
ceasario schreef:Jij hebt blijkbaar geen
ik meer.
Jouw ik is het woord KWPN waar je niks mee doet. Dan maar hopen dat ze je KWPN promotie lezen .
Voor de komende keuring.
Ik hoop voor je dat van Rijswijck niet de ring staat wat die heeft hem ook al als veulen gezien. (Niet goed)