Jooske schreef:Ik weet niet of het aan Rex Magna ligt, maar de mijne is ook een draak buiten! En ook een ontzettende klever, echt zwaar irritant. De mijne heeft ook nog eens cross gelopen dus heeft altijd geleerd buiten hard te gaan! Een pretje is dat dus nietIk heb nog nooit met haar gewoon gezellig een rustig buitenritje kunnen maken
![]()
Noon: bij het forum met forum problemen staat dit allemaal uitgelegd, succes!
Mijn Rex Magna was super braaf buiten. Je kon zo alleen met haar naar buiten ze had dan alleen een probleem met stil staan. Is soms lastig als je een weg over moet steken
. Verder was ze thuis in de bak af en toe wel eens vervellend maar dan had mevrouw geen zin om te werken dus dan stopte we er maar mee en de volgende dag ging ze dan weer vrolijk aan het werk. Op wedstrijden was het ook een super paard ze ging gewoon voor je door het vuur.Zijn die van jullie ook in het begin diesels mijn merrie moest altijd even warm draaien en dan was ze niet meer te stoppen.

Ik heb nog nooit met haar gewoon gezellig een rustig buitenritje kunnen maken
verder wou ik haar dit jaar weer starten als het veulen bij haar weg is en dan nog zo'n 2 punten in de L1 rijden en over naar de L2. verder spring ik niet meer met haar i.v.m. bepaalde omstandigheden, wel jammer want dat doe ik het liefst. ze heeft 10 jaar geleden Z1 dressuur gelopen en 9 jaar terug was ze Z springen startgerechtigd.
. Ben erg benieuwd naar de foto's van je veulen (als het geboren is natuurlijk
Alleen zij is nu geschoren dus is wat grijzer
, heel netjes, dat voorkomt balken maar verminderd het vertrouwen...
maarjah, wat rijdt jij dan met jouw paard? zal er trouwens foto's opzetten als het veulen er is *o/*