Eind van deze maand is ze uitgerekend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistral schreef:Mijn merrie met niet al te veel bloed en is drachtig van trento, dus ben ik errug benieuwd!!![]()
Eind van deze maand is ze uitgerekend
Kaja schreef:Helderziend...???
Suzanne F. schreef:Ik dacht voor volgend jaar ook misschien aan Trento B voor min Balzflug x Pion x Amor merrie
Suzanne F. schreef:Ik dacht voor volgend jaar ook misschien aan Trento B voor min Balzflug x Pion x Amor merrie

zaira schreef:Wie weet wat het kost om mijn merrie te laten dekken door Decor Dream Catcher?? Het staat nl nergens bij Van Bommel.
Groetjes Anniek
Suzanne F. schreef:Ze wordt dit jaar gedekt met Ferro en ik heb al 2 nakomelingen van haar, een Gribaldi merrie en een Ferro hengstje.
Ze heeft denk ik bloed genoeg.
imker schreef:Als ik de foto van je merrie zo bekijk, dan zou ik persoonlijk niet overgaan op Trento.
Suzanne F. schreef:imker schreef:Als ik de foto van je merrie zo bekijk, dan zou ik persoonlijk niet overgaan op Trento.
Why not? Eingelijk is het enige wat ik wil verbeteren bij de merrie is een wat sterkere rug-lendenpartij en wat meer kracht en bot.
imker schreef:Omdat de veulens die ik tot nu toe heb gezien van Trento, vrij plomp gebouwd waren en ik voor de merrie die jij omschrijft, eerder voor Grib zou kiezen, of wellicht Obelisk.
zaira schreef:Ze is al 22 jaar oud en ze gebruikt haar achterhand minimaal ,
Suzanne F. schreef:zaira schreef:
Ze is al 22 jaar oud en ze gebruikt haar achterhand minimaal ,
Eeeh niet mee fokken?? (Tenzij het een keur pref prest Amor x Doruto is ofzo)
zaira schreef:
Hee
Ze gebruikt haar achterhand zo weinig omdat ze stijf is door ouderdom. Ze heeft Z2 dressuur gelopen en een geweldig karakter.
Vorig jaar hebben we er een Rubiquil veulen uitgefokt en niet om op te scheppen, maar ik heb heel veel goede reacties gehad. Ze fokt echt mooi.
Groetjesssssssss