Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
risthia schreef:Buiten het zinnetje "was zeer vermoeid" zal er toch wel wat meer over hem te melden zijn......?
ceasario schreef:risthia schreef:Buiten het zinnetje "was zeer vermoeid" zal er toch wel wat meer over hem te melden zijn......?
In mijn ogen niet,daar ik hem de voordeel van de twijfel geef.
Was in November al aangereden.
Had donderdag zijn 30 dagen er op zitten
Hij kon ook aan de hand en onder het zadel achter niet meer mee komen. terwijl zijn galop zeer gedragen was.
Dus zeg het maar.
risthia schreef:Zoals je al begreep heb ik hem gister niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Maar de keren dat ik hem heb gezien, in den bosch en in duitsland vond ik hem voor een driejarige erg goed. Ik vond dat ie toen wel kon lopen en ook achter goed bij kwam..... .
mistral schreef:Hoe oud is johnson eigenlijk?
)
) beoordeelde mijn merrie namelijk ook zo, maar toen ze vijf was is ze dat achter been zo goed gaan gebruiken. En nu hoor ik alleen maar ohh en ahh wat heeft zij een goed achterbeen!!!
Desiree schreef:Ik ken Jurrius, de fokker van Uptown. Hij heeft een merrie Carina, en daar heeft hij een merrie Karina uitgefokt en daar komt deze Uptown uit. Maar op Carina heb ik een keer gereden, was wel een fijn paard, maar niet echt aan het been. Werd ook niet echt serieus meer gereden volgens mij. MAar het was wel net als uptown een mooie donkerbruine merrie met bles.
Desiree schreef:Maar het was wel net als uptown een mooie donkerbruine merrie met bles.