Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lavanta schreef:Wij konden gisteren helaas niet omdat we mijn merrie naar Flemmingh brachten. Tja, ze was hengstig, dus dat ging *helaas* voor.
MiEpPrInZ schreef:helaas helaas kon niet komen...
wie zat er op Prestige?! Emmelie of Linda... of iemand anders?

weule schreef:Flemmingh was zaterdag inderdaad even bij VDL Stud, maar de rest van de week en het gehele seizoen staat hij bij Hans Olthof in Ruurlo!
En met discovery, flemmingh, Prestige, san antonio en wetano (farrington) zijn er toch nog wel enkele dressuurhengsten en niet de minste (flemmingh)
weule schreef:Het is maar net waar ze daar de prioriteit leggen, ik ben er zelf niet geweest, aangezien ik moest werken, maar 5 dressuurhengsten tegenover circa 20?? springhengsten, dan denk je al snel dat de dressuurhengsten minder belangrijk zijn, terwijl ze gewoon minder opvallen door het grote aanbod aan springhengsten.
bij die veulens maar ja smaken verschillen gelukkig nog altijd!

Hindernissen 

sigrid1182 schreef:Als Cardento de wissels , apuyementen en pirouttes kan draaien tussen de hindernissen.......en ieder is daar laaiend enthousiast over,.....
Dan moet Prestige e.a. dat ook kunnen of niet.....
trowing schreef:discovery leuke hengst voor de toekomst alleen jammer dat hij niet voor het kwpn goedgekeurd is
Citaat:Prestige heeft een tijd in Zweden gestaan en is toen niet getraind. In totaal is hij nog maar een jaar in training. T lijkt me niet meer als logisch dat hij nog geen perfecte appuyementen en pirouttes, passages, piaffes etc. loopt.