Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
(als ik mijn merrie nog een keer laat dekken wil ik namelijk een goed springend en fijn lopend paard fokken
)
Wat een machtige paarden zeg! Ik heb daar nog een aantal springfoto's van!
)
)
. Zeker nu een paar kraaien hem helpen met verharen door z'n hele rug kaal te plukken.Randy01 schreef:Ik ben niet geweest maar vroeg me af wat iedereen van Expensive vond?
gomir schreef:Ik vind Skydancer een heel fijn paard. Vind het jammer dat ik hem nog nooit live heb zien springen(als ik mijn merrie nog een keer laat dekken wil ik namelijk een goed springend en fijn lopend paard fokken
)
Uit wat voor merrie komt jouw jaarling ook alweer
Ik heb net even gekeken of ik toevallig foto's op de computer heb staan van Playboy, maar ik kan zo vlug niets vinden in het 'archief'
Weet ook wel dat ik rustig een keer kan bellen, maar wil dit jaar toch niet dekken dus dan vind ik het onzin om die mensen lastig te vallen. merrie moet eerst de sport maar eens in, wil er het sportpredikaat graag bijhebben. (en dan kan ik ook mooi kijken hoe het eerste veulen uitgroeid)
???

Da's Kasparow

Prince schreef:Niemand foto's van Sweet Forest Wizard of Rembrandt???
ponymens schreef:Prince schreef:Niemand foto's van Sweet Forest Wizard of Rembrandt???
Helaas niet van de show, maar op www.forestpony.com staan foto's van Sweet Forest Wizard
. Mooie foto's, maar er staan helaas geen duidelijke foto's van de zijkant af genomen op.

[/quote]

(niet dat ik het beter kan hoor
)