Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistral schreef:Weet iemand hoe het met Washington gaat?
En of hij mee kan lopen met de show?
Zou ik ook wel eens willlen weten heb op het punt gestaan om met hem te dekken...vorig jaar ...hij maakte veel indruk op me vooral zijn vermogen, ik heb geruchten gehoord dat het beenwerkwerk niet opperbest was....maar dat is een gerucht ik heb hem gezien vorig jaar in oostende (B).Super!maar ja als je hem niet meer ziet..... monnes schreef:Was de show vorig jaar buiten of binnen? Ik ben van plan er zondag heen te gaan, maar met 2 kids is het handig te weten of het buiten is ivm evt slecht weer... (dan laat ik ze zo wie zo thuis)
Zou ik ook wel eens willlen weten heb op het punt gestaan om met hem te dekken...vorig jaar ...hij maakte veel indruk op me vooral zijn vermogen, ik heb geruchten gehoord dat het beenwerkwerk niet opperbest was....maar dat is een gerucht ik heb hem gezien vorig jaar in oostende (B).Super!maar ja als je hem niet meer ziet.....[/quote]
silloouuhh schreef:Wat waren z`n plus en minpunten? Welke dingen zal hij in jouw ogen sterk kunnen verbeteren?
tenerife schreef:veel opvallende dingen,
zelfs een beveiligings bedrijf bijv.

Gelukkig is het geen Pavovoorbeenzwaaier, daar hebben we er al zat van.
[/quote]
Pipo schreef:
Absoluut een erg fijn paard.
Denk een aanwinst voor het KWPN als ze hem keuren
Pipo schreef:Ben het eens met CGJ dat het
achterbeen overtuigender mag.
Maar ik durf de harde uitspraak niet te doen dat ie niet goed is.
monnes schreef:Kun je me zeggen wat je precies bedoelt met een knijpend achterbeen?
monnes schreef:Zelf ben ik in de stal geweest bij Van the Man en het viel me op dat het een echte doerak op stal ik, met stroomdraadje werd hij in toom gehouden zodat hij niet te hoog op sprong.
monnes schreef:Mooi voorbeen, inderdaad geen zwaaier !! Wellicht door de regen kwam hij onder het zadel in draf wat minder uit de verf. Wel eentje om te volgen !
CGJ12 schreef:
Begrijp me goed.
Die tent is echt niet verkeerd.
Maar als je goed kijkt is de basis eigenlijk erg simpel, met hier en daar een paar mooie vlaggen erop.
Met zoveel centjes had daar écht wel iets mooiers van gemaakt kunnen worden. Ze hadden alleen de verkeerde architect denk ik......
Een gemiste kans dus........
Excuseme schreef:Men is op een bestaand complex begonnen. Misschien verklaart dat het een en ander.
........ niet negatief opvatten a.u.b....... Oosterhui schreef:ik vond het goed georganisseerd , en ik vond de beveiligingsmedewerkers helemaal niet hinderlijk. Het gaat toch om de hengsten en de stal, en dat was prima geregeld. Jammer van de regen, maar dat kan je niet plannen en toch zijn veel mensen gebleven, het was best gezellig....