King Kadanz, Khadiboj, Kierow, Kalido, Kassanova

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen79

Re: King Kadanz, Khadiboj, Kierow, Kalido, Kassanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:09

Wow...wat een verhalen over King Kadanz! Grappig...ik heb Kadanz zadelmak gemaakt en mijn zusje heeft hem verder opgeleid. Ze reed Z2 dressuur met hem en ZZ springen. Kadanz is echt een hele fijne pony. Hij was op stal wel eens nukkig maar met rijden een heel fijn dier.. Ik weet niet waar de verhalen vandaan komen dat ie lastig is onder het zadel want dat was ie vroeger niet.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 09:28

Ach hij is nu ook wel weer heel braaf (springt L) maar ik heb hem wel eens met Mariet in het parcours gezien en dan moest ze hem toch echt flink aanpakken tussen door, maar ik verbaas me er verder ook over wat voor een braverik het verder is, had Sam wel iets meer van mogen erven

IkenKas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 16:32

Ik heb ook een pony van King Kadanz, onwijs lief met de omgang met rijden onwijs heet oftewel goeie springpony ( hij springt nl fantastisch!)
Heeft iemand een mooie foto van de King Kadanz?:P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 22:07

IkenKas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 09:14

Heej ViefdePief...heb jou even gepb't

IkenKas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 09:21

IkenKas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 09:22

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 12:49

ik ken king kandanz ook wel. hij heeft toch onder mariet drost gesprongen. en hij loopt nu bij eva. ik vind het een echt super pony, zelf zou ik graag zo'n pony willen hebben om te rijden. en priscilla ken ik ook wel met flame ik kom haar regelmatig tegen op concours. ze rijdt nu Z1.

marijkuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 13:01

ik een keer met een vriendin die een king kadanz merrie heeft,op concour geweest en dat was bij mensen waar king kandanz op stal stond..
zaten we de hele tijd bij die mensen daar...

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:35

ooh ik ken trouwens ook nog wel veel afstammelingen van king. het zijn echt goede pony's tenminste die ik ken. ook goede uitblinkers in de dressuur

Marleen79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 18:49

Ik heb ook nog wel ergens foto's van Kaddie (Ook wel waar ie nog maar 2 jaar is...) zal wel ff gaan zoeken. Voor wie het leuk vind: ik heb ook nog foto's van Wendie (moeder van Kadanz) en Flame (zusje Kadanz).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 10:39

Marleen79 schreef:
Ik heb ook nog wel ergens foto's van Kaddie (Ook wel waar ie nog maar 2 jaar is...) zal wel ff gaan zoeken. Voor wie het leuk vind: ik heb ook nog foto's van Wendie (moeder van Kadanz) en Flame (zusje Kadanz).

Leuk
Volgens mij heb ik Flame wel eens gezien, maar ik weet het niet zeker, staat ie bij Kadanz?

Marleen79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 17:02

Ja, Flame en Wendie staan ook bij Louis Ter Beest.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 17:31

Marleen79 schreef:
Ja, Flame en Wendie staan ook bij Louis Ter Beest.

Dan heb ik ze wel gezien

Dutchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:58

Wij hebben er ook eentje van King Kadanz (zie foto's hieronder). Deze merrie heeft ook net een veulen gekregen (v. Orlando) voor foto's van merrie en veulen ga naar http://www.bramsie.nl en klik dan op de link van Bo en Bonaire (3e in de rij)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:01

vanity is dit jaar gedekt met kasanova, heel sjieke pony vind ik het

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:26

Erruuuuug oud topic.
*temt.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:54

Persoonlijk lijkt me dat dit topic nog open kan blijven.
De reacties zijn namelijk on-topic en dit voorkomt eventueel dat er gewoon weer een nieuw "King Kadanz" topic geopend wordt.

Ik laat het dus open.
Vriendelijk verzoek om alleen links naar foto's te plaatsen.

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:34

Ik heb net vanmiddag een hengstje van 1 van kadanz gekocht. Ik zal van de week wat fotos maken. Hij heeft een heel apart blesje echt schattig om te zien. Ondanks dat ie nog jong is en weinig in handen is geweest is hij zeer vriendelijk. Ik ben zeer benieuwd wat er van hem worden gaat als hij straks 3 is.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:32

Hallo! ik ben Eva, en ik breng kadanz nu uit op concours. Ik dressuur vooral met hem. Ik zal hem na de nrps-kampioenschappen (en nadat ons eigen concours in Holten is geweest) in de Z1 gaan starten. Het is echt een super fijne pony om te rijden!
Het gaat nu gelukkig steeds beter op wedstrijden enzow, in het begin had hij het springen nog teveel in zijn bol, was hij heel erg gespannen, en zette hij zijn rug een beetje vast enzo. Maar met hulp van mijn geweldige instructrice Saskia Meijer (ff reclame maken:P) is dat nu redelijk goed gekomen.
Daar komt bij dat ik met springen ben gestopt. Kadanz is namelijk zeker geen automaatje! Als ik heb niet goed aanrijd, dan doet hij het na 3 keer redden ook even een keertje niet. Nou moet ik daar wel bij zeggen dat ik soms echt belabberd aanreed, mijn vorige pony ging altijd in de stop, en daardoor ben ik het vertrouwen helemaal kwijtgeraakt. Kadanz heeft me het vertrouwen wel weer aardig teruggegeven. Ik ben ook meerdere malen foutloos geweest, ik heb de punten voor het m-springen ook al. maar dat doe ik dus voorlopig niet meer, alleen bij ons thuis in de bak. Ik concentreer me nu volledig op de dressuur, en het werpt zijn vruchten af!
Het dekseizoen is trouwens nu ook alweer begonnen! Haha Kadanz vindt het wel mooi, al die mooie meisjes bij hem thuis nu. Vrijdag met opzadelen was hij de hele tijd aan het hinniken naar zijn vriendinnetje. Maar onder het zadel merk je nauwelijks dat het een hengst is, hij gedraagt zich keurig! Hij is goed opgevoed door marleen, sabine, marjet en alle anderen die daaraan meegeholpen hebben, petje af!

Binnenkort krijg ik trouwens ook een 4-jarige zoon te rijden van Kadanz, die heb ik vroeger nog zadelmak gemaakt, en nu staat hij in nieuw-schoonebeek bij zijn fokker. Zijn naam is Kalisto, en misschien ga ik hem ook wel starten!

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 08:35

Afbeelding

De voorste is mijn veulen volgende week word hij een jaar hij is een nakomeling van King Kadanz.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 10:47

Mooie jaarling zeg!

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:07

Mooi is hij he. Hij kan mega goed lopen en ik vind hem ook zeker wel wat van kadanz weg hebben. Ze karakter is ook echt superlief een echte knuffel is het.