leuk hoor, gefeliciteerd! Mooi beestje met ook een hele leuke naam!Had kraamstal vandaag niet echt in de gaten gehouden en toen zag ik ineens in je onderschrift in een ander topic staan dat het veulentje was geboren, toen was ik heel snel hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

leuk hoor, gefeliciteerd! Mooi beestje met ook een hele leuke naam!

)
Ontzettend gaaf ding!! Hij is idd groot al

Wauw, wat een gave reacties allemaal! Dank jullie wel!Carlaa schreef:En ja hoor! Daar is ie dan! Zo he, wat een joekel! Idd, wat de rest ook al zegt: die had zo 4 dagen oud kunnen zijn! Ik kom hem heeeeeeeeeeeel snel in het echt bewonderen als het mag!

Ammy schreef:Ohh wat een laiverd... alweer een hengstje![]()
Dus toch gisteren geboren...hahaha aan de ene kant wel jammer dat het niet een paar uurtjes eerder is geboren..![]()
Wanneer mag ik mee???

_Michelle_ schreef:Het is je toch gelukt om erbij te zijnleuk hoor, gefeliciteerd! Mooi beestje met ook een hele leuke naam!
Had kraamstal vandaag niet echt in de gaten gehouden en toen zag ik ineens in je onderschrift in een ander topic staan dat het veulentje was geboren, toen was ik heel snel hier

Sall schreef:Aaaaah wat ontroerend! Wat een pracht van een veulen! Geweldig om de foto's zo te zien!
*smelt* die merrie....

het is echt een schatje zo te zien
)!
Javmo schreef:Tuurlijk mag dat!! Je moet zelfs![]()
Neem je je gave camera mee?