Teigetje schreef:Wat wordt er hier toch weer serieus "gezeurd" en appelen en peren met elkaar vergeleken.
Ik wil bvb bewust compact en niet te groot fokken en sta erop dat een hengst super beweegt omdat ik dressuurgericht wil fokken, daarnaast zoek ik ook nog een klein beetje verfijning en of Alabstro dan in België staat of in China of weet ik veel waar, voor mij is hij op dit moment mijn eerste keuze.
Saros en Warkant passen niet in mijn fokfilosofie maar zullen dan weer bij andere merries dan de mijne goed passen, zo kiest ieder zijn ding.
Beetje flauw dan om over het gereden zijn te gaan spreken, heb Saros vorig jaar gezien op de clinic met Jan Nivelle, denk dat Stefan met zijn lange en sterke benen ook serieus veel druk zet, om maar te zwijgen van de manier waarop Warkant gereden wordt. Heb dikwijls genoeg aan de kant gestaan dus spreek zeker niet van wat ik op foto's gezien heb.
Trouwens, door dat gereden zijn, moet je dan maar proberen door te kijken he en naar de werkelijke kwaliteiten van een hengst proberen te kijken.
Ik heb gefilmd, wel maar één hengst omdat er maar ééntje mij interesseerde maar dat filmpje staat nog op de camera, moet eerst nog op de computer belanden en dan misschien ooit nog eens op het net.
Eigenlijk vind ik dit dooderg, maar je MOET wel.
Ik refereer hier naar de 'dressuurhengstenshow' in de hicewa op 1 april.