Pipo schreef:Kan je beter met het goede been uit het verkeerde bed stappen.
Zolang het maar niet CGJ z'n bed is....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pipo schreef:Kan je beter met het goede been uit het verkeerde bed stappen.
CGJ12 schreef:Zooooo.......... ik leer hier nog wat !!!![]()
![]()
sarabande schreef:Pipo ik weet dat je koste wat kost F&A wilt verpesten, waarbij je eigen gemoedsstemming en drankgebruik beschrijft om anderen te kwetsen, is helaas jouw niveau.
Wanneer je je op deze manier wilt uiten doe dat dan niet hier.
) Aimee schreef:Waar las ik vandaag nou toch die opmerking over fokt, dat daar iedereen het met elkaar eens is en daarom die oude vertrouwde bokt-FA sfeer uitblijft. Maar om hier te kunnen participeren moet je wel tegen wat tegenstand kunnen en niet altijd gelijk hoeven te krijgen. Als je dat kunt, kun je de lol van dit soort FA topics inzien.....

arie53 schreef:Behoudens dat enkele gebruikers zich meer druk maken over wie het meeste zuipt, heb ik nog geen zinnige opmerking over het huidige verrichtingsonderzoeken gehoord. Ook in Duitsland gaan steeds meer stemmen om de verrichtingsonderzoeken veel meer toe te spitsten op de leeftijd van de paarden. Met de dertig dagen is daar al een begin meegemaakt. Thans denkt men erover om het onderzoek veel gefaseerder te doen plaatsvinden. Een onderzoek waar de eigenaar de hengst over een langere periode zelf traint en gedurende een x aantal maanden tussendoor wordt geoordeeld en gereden wordt door testruiters.
Wat wil je horen Arie??
sarabande schreef:In Duitsland mogen de hengsten al dekken en worden die kinderen ingeschreven wanneer de hengst maar binnen 2 jaar de verrichting loopt. In Nederland gebeurt inschrijving pas na een positief resultaat.
.
sarabande schreef:O moet je daar van huilen, wat zielig.
Het kan zijn heb dat laatste jaren niet meer bij gehouden. Ik vind dat een rare regeling, 30 dagen lijkt mij ook niet erg reeel om een zuiver beeld van een jonge groene hengst te krijgen.
sarabande schreef:. Ik vind dat een rare regeling, 30 dagen lijkt mij ook
niet erg reeel om een zuiver beeld van een jonge groene hengst te krijgen.
ceasario schreef:
Verder wordt de moederlijn van San Brentano gesierd door de wereldhengst Weltmeyer, die wereldwijd vele goedgekeurde zonen, Staatsprämien dochters en topsportpaarden heeft geleverd.
Na zijn 30-dagentest in maart 2004 zal San Brentano in Weert gestationeerd worden.
San Brentano: genieten van perfectie kan weer.
Bucephalus schreef:Mag ik dan even zeggen, dat ik dit gesteggel tussen jullie ook niet kan volgen? Misschien weer terug on-topic?
Bucephalus schreef:Mag ik dan even zeggen, dat ik dit gesteggel tussen jullie ook niet kan volgen? Misschien weer terug on-topic?
sarabande schreef:[
San Brentano lijkt me niet de enige bestaande Duitse hengst, dus mogelijkheden genoeg om voorbeelden te geven inplaats van een tekst uit een
oude folder.