Maar ik zie naast hem in de stal ne mooie grijze schimmel ook
wa heb ge geluk van daar te zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wa heb ge geluk van daar te zijn
)
En meer foto's zijn altijd welkom

... Temp. verschillen overdag/'s nachts is wat groot dus paarden hebben er gauw last van.

chanine schreef:nou ja wat stom.. heb ik zeker de link er niet bijgezet.
ik weet dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken.. maar het was meer ff voor het idee en we hadden het toch over het veulen van kimmie261.. dus dacht why not..
maar hier dan de foto (hoop ik)

cleopetra schreef:Zelf heb ik ook een bwp merrie die ik wil laten dekken door een Lusi of iets anders baroks. Nu heeft zij zelf wel al een wat barokke Bouw zeker haar hals!
Nu nog een voorbeeld van Lippizaner X K.W.P.N
Trijntje staat bij ons op stal ze is bijna 5 en ong 1.55m
Misschien een schat van een paard, maar verhoudingsgewijs geen mooi resultaat..
Kalimba schreef:@Cleopetra:Ja, het eerste paardje is best wel mooi. Toch BWP merrie die je wilt laten dekken , niet?! Enig idee welke hengst je gaat nemen?
Kalimba schreef:
Maar die 2de heeft een lange rug!Misschien een schat van een paard, maar verhoudingsgewijs geen mooi resultaat..
)Kalimba schreef:haha , absoluut géén schimmel?! (ik hoop op schimmel maar vrees voor vos....)
Moet je even naar de kleuren van je ouders van je merrie kijken én vervolgens géén homozygoot schimmel hengst nemen=vererft geen schimmel door. (denk ik, want ben er ook geen expert in...).

.