Veulens van Universeel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mansolein

Re: Veulens van Universeel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 08:59

ja, dat heb ik al eerder gehoort. Ik heb hem zien lopen op de hengstenshow van de Dalhoeve en hij liep echt verschrikkelijk goed!!! Ik was gelijk weg van hem, ik denk dat hij een heel goed paard kan gaan worden voor de dressuursport en ook in de fokkerij lijkt hij me een belofte te gaan worden. Vandaar ook mijn keuze.

Ik wel van verschillende mensen gehoort dat hij eerst wat tegen viel maar later echt heel goed liep en dat ze onder de indruk waren van hem.

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 11:15

Mansolein schreef:
Ik wel van verschillende mensen gehoort dat hij eerst wat tegen viel maar later echt heel goed liep en dat ze onder de indruk waren van hem.

Beter zo dan andersom! En ik hou helemaal niet van schimmels, maar deze heeft wel wat hoor. Olivi geeft echt bloedmooie beestjes...

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 12:15

Ik heb geen probleem met schimmels, vind het wel appart, ze zijn altijd anders en geen een is het zelfde ( behalve de witte natuurlijk) er zijn meer dan genoeg 30 in een dozijn paarden! Ja, Olivi geeft inderdaad hele apparte paarden, ben er zelf wel weg van.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:40

Ik bedoel de merriestam is niet bekend, neem maar eens de molga stam, de niki stam, de ottie vottie stam etc etc die hebben inmiddels naamsbekendheid, zo bedoel ik het. En de stam eindeigend op gata gaat zich nu waarmaken, hoop ik wel althans Haha!

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 06:48

ja, dat had ik wel begrepen maar ik bedoel dat de moeders zelf het wel goed gedaan hebben. Ik interesser me niet zo voor die stam namen enzo. maar je hebt wel gelijk hoor.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 08:48

Ik ben heel benieuwd Lachen

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 14:58

naar zijn veulens of hoe hij het zelf gaat doen?