Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Magique schreef:Ben wel nieuwsgierig geworden naar die Universeel. Weet iemand waar die nog meer loopt???
stalleke schreef:Ben benieuwd naar de fotos!
Ik hoorde van iemand dat Bart al zei dat Olivi niet echt lekker liep dit keer
. Ik denk dat de spanning bij veel paarden ook erg meespeelde. Het moet voor die jonge beesten toch behoorlijk eng zijn met zoveel publiek dicht op de baan. Ik denk dat UB40 daar ook wel last van had. Het lijkt me verder ook niet de makkelijkste om te rijden. Plus Kebie heeft hem natuurlijk nog maar pas onder het zadel. lachmar schreef:Bij de nakomelingen van Ginus vond ik er maar 1 hele goeie bijzitten en dat was die anne van vulpen reed. Die bruine.

imker schreef:Ik ben niet zo in de hengsten thuis, dus pin me niet vast op mijn oordeel. Ik heb hier ook geen brochure bij de hand, maar:
De merrietwenter die op een gegeven moment geshowd werd, ik weet even niet meer van welke hengst, vond ik echt verschrikkelijk, die halsaanzet toonde echt een gebrek in het exterieur. Dat wordt met bespiering erop echt niet beter. Ik snap daarom niet dat deze merrie getoond werd.
gabrycha schreef:Als ik het zo begrijp mensen enthausiast voor contendro 2?
Nou als het aan mij ligt mogen meer mensen die kwpn oogkleppen af doen, krijgen zulke dieren ook een kans.
.
CGJ12 schreef:Zo te lezen heb ik met Floris vorig jaar nog niet zo'n verkeerde keus gemaakt..........
CGJ12 schreef:Zo te lezen heb ik met Floris vorig jaar nog niet zo'n verkeerde keus gemaakt..........
Magique schreef:Wanneer wordt het veulen verwacht?
CGJ12 schreef:Ergens begin April geloof ik.....
sarabande schreef:gabrycha schreef:Als ik het zo begrijp mensen enthausiast voor contendro 2?
Nou als het aan mij ligt mogen meer mensen die kwpn oogkleppen af doen, krijgen zulke dieren ook een kans.
Ach denk je echt dat Holsteiners alleen in Nederland een kans maken, wat een geweldig compliment voor de Nederlandse fokkers.
gabrycha schreef:Ach denk je echt dat Holsteiners alleen in Nederland een kans maken, wat een geweldig compliment voor de Nederlandse fokkers.
Voel je je aangesproken?
Ik vind een groot compliment voor een fokker als hij een goed paard op de wereld heeft gezet en dat kan ook prima zonder kwpner