zie jullie allemaal morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rommulus schreef:als ik mee kan en mag graag
en als het mag waar spreken we af ???
steenwijk meppel ik kan er zo heen.
alvast bedankt

. En zo ging het met alle punten van het financiële stukje. Waarom het dan zo in de Cobstukken publiceren als er toch geen barst van klopt? Hoe kan ik hier als lid nu uit afleiden dat het bestuur goed zijn werk heeft gedaan? Heb bij dat financiële verhaal dan ook nog steeds absoluut geen goed gevoel
. En volgens mij vele die daar waren met mij.. Maar al had het bestuur daar ter plekke toegegeven 10.000 euro uit de kas te hebben gestolen, hadden ze volgens mij nog steeds decharge gekregen van een groot deel van de aanhang.
Die hadden totaal geen interesse in al die cijfertjes.
)
. Ik was zeer verbaasd... Als je alles geloofd wat het bestuur zegt, waarom dan toelaten dat ik zoveel leugens op internet gooi en lid kan blijven?
Zo te horen hebben ze een behoorlijke show opgevoerd en waren ze nooit van plan om een fatsoenlijke vergadering te hebben.

Kline schreef:Ook kwam de politie met iig 1 busje en een auto. Hadden Wim en Marijke van te voren al besteld!! Dat de politie zich daarvoor leent !!!!!!!!!!!!! Echt niet te geloven!! Ze gingen gelukkig ook weer weg, er was immers niets aan de hand!
.
....

Pellie schreef:gewoon moed houden hoor... het doek valt heus een keer.
2 van dé bekenste hengstenhouders niet binnen willen laten -->
denk dat dat ook al heel veel zegt

Percy schreef:
Kunnen we niet weer een nieuwe tinkervereniging opstarten? Een die net als vroeger voor iedereen is, ongeacht welk stamboek etc.? Een van waaruit weer ritten georganiseerd kunnen worden? Een gezellig forum? Inmiddels zijn er natuurlijk wel andere fora die ook heel goed lopen en zeker behouden zouden moeten blijven maar ik mis wel die oude leuke tinkervereniging.
Percy schreef:Helaas, ik had het eigenlijk wel verwacht gezien mijn eigen ervaringen. Maar juist nu is het van belang door te zetten. Het lijkt misschien anders maar het bolwerk heeft nog maar een klein duwtje nodig, ik hoop dat die er van overheidswege komt.
Ik blijf het jammer vinden dat "onze" Tinkervereniging nu gewoon maar opgeheven blijkt te zijn. Dat had ik toen voorspeld en dat zou volgens de Heijkoopjes absoluut niet gaan gebeuren. Dus wel zoals ik toen ook al wist.
Kunnen we niet weer een nieuwe tinkervereniging opstarten? Een die net als vroeger voor iedereen is, ongeacht welk stamboek etc.? Een van waaruit weer ritten georganiseerd kunnen worden? Een gezellig forum? Inmiddels zijn er natuurlijk wel andere fora die ook heel goed lopen en zeker behouden zouden moeten blijven maar ik mis wel die oude leuke tinkervereniging.